L'Hospital General de Granollers és l'hospital universitari de referència del Vallès Oriental, integrat al sistema sanitari integral d'utilització pública de Catalunya, amb una plantilla de 2200 professionals i que es troba en un moment clau de creixement i consolidació.
Lloc de treball La persona s'incorporarà a l'àrea de Docència i reporta a la Cap de Docència.
Funcions principals: · Organitzar i gestionar el procés d'acollida, documentació i avaluacions dels especialistes en formació (Residents).
· Elaborar i tramitar documentació oficial als organismes: Ministeri de Sanitat i Departament de Salut.
· Planificar les Comissions de Docència.
· Organitzar diferents esdeveniments orientats als residents: l'Acte Acadèmic de benvinguda i comiat dels residents, així com les jornades de portes obertes.
· Donar suport i atenció als professionals residents i a l'equip de tutors.
· Assistir i donar suport en les sessions clíniques.
· Gestionar la comunicació i difusió de continguts de l'àrea a través de xarxes socials amb coordinació del departament de comunicació.
Competències professionals: · Habilitats de relació interpersonal · Impacte i influència · Autonomia i capacitat de resolució · Flexibilitat i capacitat d'adaptació · Planificació i organització · Discreció i confidencialitat S'ofereix: · Contractació laboral indefinida a dedicació completa.
· Incorporació a una organització orientada a les persones, que fomenta el benestar dels professionals i la conciliació laboral.
· Integració a un hospital en procés de creixement i d'ampliació i que aposta pel benestar dels professionals i la conciliació laboral.
· Possibilitats de realitzar formació continuada.
Requeriments: · Cicle Formatiu de Grau superior Administració i Finances, Documentació sanitària, Secretariat o similar; valorable formació universitària.
· Domini d'eines ofimàtiques (TEAMS, MS Office...) Es valorarà: · Experiència prèvia en funcions de secretària i/o de gestió administrativa avançada.
· Coneixements escrits de català i castellà.
Bona capacitat de redacció.
· Experiència en gestió de xarxes socials.