Administratiu/Va De Facturació

Detalles de la oferta

Som una important empresa de serveis reconeguda i líder en el sector industrial productiu en les seves diferents etapes, gràcies a una òptima relació qualitat/preu i postvenda que oferim, amb una organització i persones d'alt nívell professional.
La missió de l´empresa és satisfer les necessitats més rellevants dels nostres clients, aportant solucions a mida recolzades en un estudi detallat en fase comercial i una proposta tècnica adient que permeti implementar un servei òptim dins del procés industrial.
Actualment precisem incorporar al departament de Facturació una persona per participar en la realització i gestió de les següents tasques:

- Control i gestió de les hores de treball (albarans) dels operaris
- Facturació de comandes
- Comunicació contínua amb empreses client i ressolució d'incidències
- Realització d'ofertes i pressupostos
- Utilització diària de SAP
- Experiència i domini en SAP
- Domini alt de Català i Castellà
- Domini alt del Paquet Office
- Experiència en realització de tasques similars
- Alta capacitat d'organització i responsabilitat

Què t'oferim?
- Horari de Dilluns a Dijous amb flexibilitat d´entrada de 08:00 a 09:00 i sortida entre 17:00 i 18:00, amb una hora per dinar.
Un d'aquests dies imprescindible disponibilitat de 09:00 a 18:00.
- Divendres de 08:00 a 15:00
- Retribució salarial segons vàlua
- Incorporació immediata
- Posició estable

Si creus que encaixes en el perfil, no ho dubtis i vine a treballar amb nosaltres!
Tipo de puesto: Jornada completa

Salario: 18.000,00€-23.000,00€ al año

Beneficios:

- Flexibilidad horaria
- Jornada intensiva los viernes
- Teléfono de empresa

Horario:

- De lunes a viernes
- Flexibilidad horaria
- Turno de 8 horas

Tipos de compensaciones complementarias:

- 14 pagas

Educación:

- FP Grado Superior (Obligatorio)

Experiência:

- Experiência administrativa: 2 años (Obligatorio)
- Microsoft Office: 2 años (Obligatorio)
- SAP: 1 año (Obligatorio)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Plaça De Tècnic De Gestió A La Secretaria - Yx418

Generalitat de Catalunya - Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Posició: 1 plaça de Tècnic de gestió a la Secretaria d'Agenda Rural. Ti...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Z708 Administrativo Comercial Constructora Y Inmobiliaria

Buscamos un perfil administrativo con experiencia en el sector de la construcción y la inmobiliaria. Que sea serio/a y disponga de ciertos valores importante...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

(Gd957) Auxiliar Administrativo/A

Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa situada cerca de Torelló y realizar las siguientes funciones: Recepción. Atención al clie...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Recepcionista (Sector Inmobiliario)

Estamos especializados en Investigación, Consultoría, Sistemas y Aplicaciones en Recursos Humanos. La Diferencia: La implicación con los objetivos empresaria...


Ingenieros Consultores Y Servicios De Asesoramiento, S.L. - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-15T00:53:26.061Z