PMMT arquitectura, empresa amb més de 25 anys d'experiència en arquitectura hospitalària, necessita cobrir el lloc de treball d'Administratiu/iva Comptable. Es tracta d'un lloc de treball imprescindible per al bon funcionament de l'empresa. Dona suport a tot l'equip però especialment a l'Àrea Finances.Comptabilitat:Gestió del programa de comptabilitat A3ERP (Seguiment i actualització).Comptabilització de les factures de col·laboradors, creditors, despeses de viatges i targetes.Comptabilització de les nòmines i assegurances socials mensuals.Facturació electrònica.Periodificació de despeses i meritació.Realització de les conciliacions bancàries mensuals.Quadre mensual de les retencions de personal IRPF i dels professionals.Previsió i realització dels pagaments mensuals.Alta i actualització de l'RELI i ROLECE (registres de licitadors).Omplir enquesta de l'INE (Instituto Nacional de Estadística).Tràmits amb l'Administració (sol·licitud de certificats davant Seguretat Social, Hisenda..).Col·laboració en la confecció del Dossier de Control mensual de l'empresa.Elaboració de l'Informe Cashflow i previsió a curt termini.Serveis generals:Responsable de l'atenció al públic del despatx. Recepció de les visites (clients, proveïdors, col·laboradors).Atenció de trucades telefòniques i derivació als responsables segons disponibilitat.Control i supervisió de la oficina. Vetllar perquè els espais estiguin en perfectes condicions de cara a les visites.Gestió logística dels esdeveniments.Control i comanda d'estocs. Responsable de la gestió de comandes, compres i stock del material necessari per a la gestió diària de l'oficina.Supervisió dels contractes de manteniment de les instal·lacions.Gestió de viatges (billets d'avió, tren, hotels, etc.).Requisits:Experiència 3 anys. Imprescindible experiència prèvia en programa de comptabilitat A3.TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR en Administració i gestió.Català (parlat C1 - D. Funcional, escrit B2 - avançat).Competències / coneixements: Experiència prèvia de més de 3 anys en Comptabilitat/Administració preferent en Pymes.Domini del programa A3RP.Estudis mínims Cicle Formatiu o Grau en Administració i Gestió.Domini de paquet office (Word, Excel,...).Coneixements d'idiomes: Imprescindibles català i castellà. Es valorarà anglès.Permisos de conduir: B.Condicions:Contracte laboral indefinit.Jornada completa.Altres beneficis: Salari anual brut de 20000 a 23000 euros.#J-18808-Ljbffr