La missió del lloc és executar l'activitat comercial, administrativa i institucional de la Cambra Territorial, amb la finalitat de contribuir a la projecció territorial de la Cambra, a la generació d'ingressos per serveis i a la interrelació amb les empreses i les administracions públiques de la seva demarcació territorial. Funcions: Donar suport a la comercialització de productes i serveis Cambra adreçats a les empreses (visites a empreses o entitats, recollir les seves necessitats i gestionar amb els serveis tècnics la seva conversió en ofertes de serveis de la Corporació, dur a terme campanyes comercials i participar en esdeveniments de networking o actes organitzats). Fer difusió i comercialitzar els cursos incorporats pel departament de Formació a la programació semestral i dur a terme la gestió logística. Fer el tancament dels cursos i organitzar i recopilar la documentació generada per cadascun d'ells. Gestió de tràmits presencials (emissió de certificats d'origen, legalització de documents, legalitzacions consulars, quaderns ATA, certificats digitals, entre d'altres). Donar suport a l'acció institucional i a les iniciatives del Consell de la Cambra territorial. Requisits: Formació: FP2 o Cicle Formatiu de Grau superior o similar. Idiomes: Català i castellà nadius. Experiència prèvia en atenció a les empreses i suport a la comercialització de serveis. Nivell avançat Office 365, eCRM i facilitat per adaptar-se a diverses plataformes. Carnet de conduir i vehicle propi. Valorable coneixement de l'entorn empresarial del territori. Competències: Professional amb bones habilitats relacionals i de comunicació, així com d'atenció a clients. Persona flexible i organitzada, amb capacitat de treball en equip i d'adaptació a puntes de treball. Orientació a resultats i esperit comercial.