La missió del lloc és executar l'activitat comercial, administrativa i institucional de la Cambra Territorial, amb la finalitat de contribuir a la projecció territorial de la Cambra, a la generació d'ingressos per serveis i a la interrelació amb les empreses i les administracions públiques de la seva demarcació territorial.
Funcions: Donar suport a la comercialització de productes i serveis Cambra adreçats a les empreses (visites a empreses o entitats, recollir les seves necessitats i gestionar amb els serveis tècnics la seva conversió en ofertes de serveis de la Corporació, dur a terme campanyes comercials i participar en esdeveniments de networking o actes organitzats).
Fer difusió i comercialitzar els cursos incorporats pel departament de Formació a la programació semestral i dur a terme la gestió logística.
Fer el tancament dels cursos i organitzar i recopilar la documentació generada per cadascun d'ells.
Gestió de tràmits presencials (emissió de certificats d'origen, legalització de documents, legalitzacions consulars, quaderns ATA, certificats digitals, entre d'altres).
Donar suport a l'acció institucional i a les iniciatives del Consell de la Cambra territorial.
Requisits: Formació: FP2 o Cicle Formatiu de Grau superior o similar.
Idiomes: Català i castellà nadius.
Experiència prèvia en atenció a les empreses i suport a la comercialització de serveis.
Nivell avançat Office 365, eCRM i facilitat per adaptar-se a diverses plataformes.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Valorable coneixement de l'entorn empresarial del territori.
Competències: Professional amb bones habilitats relacionals i de comunicació, així com d'atenció a clients.
Persona flexible i organitzada, amb capacitat de treball en equip i d'adaptació a puntes de treball.
Orientació a resultats i esperit comercial.