Des de COMMONSENSE Consultoria de RRHH, estem seleccionant un/a BACK OFFICE AMB ANGLÈS AVANÇAT I FRANCÈS VALORABLE
Un/a professional que vulgui sumar el seu talent al del nostre equip i comprometre's amb un projecte versàtil, dinàmic i reptador; amb ganes de projectar el seu futur professional dins la nostra organització.
La persona seleccionada s'ocuparà de l'atenció al client de manera hibrida, convinent l'atenció al públic a la botiga de la fabrica així com suport a l'àrea comercial a nivell de Back office
Quines seran les teves responsabilitats?
Funcions Customer service B2C:
Atenció a client B2C: email, telèfon Gestió diària de comandes e-commerce en ERP. Solució i seguiment d'incidències de el procés Gestió de Marketplace: comandes, gestió logística, actualització d'estoc Gestió logística: coordinació de magatzem i transport. Punt de contacte entre el client i logística. Gestió de devolucions: procediment de devolucions i abonament als clients. Reporting d'incidències, variacions o altres indicadors de comportament de B2C. Resolució i control d'incidències: qualitat, problemes d'enviaments, etc .. Funcions backoffice e-commerce:
Seguiment i control de comandes a la plataforma Funcions atenció al client:
Atenció presencial i assessorament al Showroom al client particular o professional Preparació de les comandes amb el magatzem Cobrament i quadre de caixa Quin perfil estem buscant?
Busquem un/a professional amb clara orientació a client i a resultats, amb Formació Superior a nivell de comerç internacional o similars Busquem una persona amb una mínima experiència realitzant funcions similars i amb ganes d'aprendre, meticulosa i constant. Imprescindible domini Anglès fluid . Es valorarà positivament el coneixement de la llengua Francesa Experiència i/o interès en el sector digital: e-commerce i plataformes digitals Experiència en l'ús de l'ERP: Navision Microsoft Dynamics Domini avançat a nivell d'Excel i Outlook Què t'oferim?
Projecte professional atractiu i reptador en una empresa en expansió Cultura d'empresa on les persones estan en el centre del creixement Formar part d'un entorn dinàmic i innovador, amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris Horari de dilluns a dissabte, rotatiu setmanal de 8 a 14:30h i de 14 a 20:30h Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Volem sumar el teu talent al nostre equip.
Quin perfil estem buscant?
Busquem un/a professional amb clara orientació a client i a resultats, amb Formació Superior a nivell de comerç internacional o similars Busquem una persona amb una mínima experiència realitzant funcions similars i amb ganes d'aprendre, meticulosa i constant. Imprescindible domini Anglès fluid . Es valorarà positivament el coneixement de la llengua Francesa Experiència i/o interès en el sector digital: e-commerce i plataformes digitals Experiència en l'ús de l'ERP: Navision Microsoft Dynamics Domini avançat a nivell d'Excel i Outlook