Empresa dedicada al subministrament de productes per a la indústria (paper, cartró plàstics, embalatges i packaging) busca un administratiu/va assistent al responsable de producte en el Departament de Compres. Busquem un/a professional actiu i responsable que vulgui incorporar-se al nostre equip. PERFIL - Imprescindible català parlat i escrit correctament (Mínim nívell C ) - Imprescindible domini de l'Excel a nívell usuari - Formació: FP administratiu, supply chain, compres,- Persona activa i responsable, capacitat de treball, adaptabilitat, treball en equip - Domini de l'entorn Office (Outlook i Word) - Es valorarà l'experiència prèvia en tasques administratives. - Es valorarà el nívell d'anglès
FUNCIONS Sota la direcció del responsable de productes s'haurà de responsabilitzar de: - Gestionar productes: o Referències, descripcions, alta de productes, baixa de productes, llistats de productes. o Gestió de mostres de productes, enviaments de mostres, magatzem de mostres. o Participar en inventari. - Gestionar proveïdors: o Alta proveïdors, llistats de proveïdors, dades de proveïdors. - Stocks: o Entendre i gestionar els conceptes relacionats. o Stocks de seguretat, magatzems, stocks de clients, etc. - Màrketing: o Ajuda en campanyes, gestió de proveïdors de campanyes, seguiment campanyes. o Seguiment xarxes socials o Seguiment del catàleg de productes. o Seguiment de programa de mailings. Haurà de treballar a les ordres del responsable de productes i haurà d'interactuar amb tots els departaments de l'empresa. Treballarà amb ERP Business Central (formació a càrrec de l'empresa), Excel, i Corel (formació a càrrec de l'empresa).
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: - Imprescindible català parlat i escrit correctament (Mínim nívell C ) - Imprescindible domini de l'Excel a nívell usuari - Formació: FP administratiu, supply chain, compres,- Persona activa i responsable, capacitat de treball, adaptabilitat, treball en equip - Domini de l'entorn Office (Outlook i Word) - Es valorarà l'experiència prèvia en tasques administratives. - Es valorarà el nívell d'anglès
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1750
- Altres beneficis: - Incorporació inmediata - Entorn de treball dinàmic - Lloc de treball d'ús propi (taula, cadira, pc ) - Empresa amb una antiguetat de 35 anys, consolidada i líder en el nostre mercat - Recolzament constant i formació a càrrec de l'equip del departament - Possibilitat d'esdevenir responsable de producte en un futur proxim