Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Administratiu/iva Laboral per Assessoria - Selva interior a Comarca La SelvaAssessoria ubicada a la zona St Celoni, Hostalric, Breda necessita un/a administratiu/iva pel departament laboral. Feina estable. Assessoria amb llarga trajectòria.
Funcions i requisits de la vacantCàlcul, confecció i tramitació de contractes de treball, nòmines, alta/baixa de patronal i treballadors, liquidacions de cotitzacions socials (TC i CRA), prestacions i capitalitzacions d'atur, pensions de jubilació i viudetat.Coneixement del funcionament de la plataforma Siltra i del sistema RED.Coneixements generals de la norma laboral (Estatut dels Treballadors i convenis col·lectius) i d'un procediment d'acomiadament (tipus, conseqüències, càlcul indemnitzacions).Càlcul, confecció, presentació i liquidació de retencions d'IRPF de treballadors i professionals a l'Agència Tributària (models 111 i 190).Comunicació de variacions de treballadors a la Seguretat Social.Redacció i tramitació d'al·legacions i recursos davant procediments administratius de la Seguretat Social o del Departament de Treball de la Generalitat.Sol·licitud i tramitació d'ajuts socials: subsidi d'esgotament de la prestació contributiva, abonament anticipat de maternitat.Condicions que ofereix l'empresa€ 22/25.000 bruts anuals. El salari és negociable segons els valors aportats.
Requisits mínimsCicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.Grau amb titulació Dret.FP II amb titulació Administratiu i Comercial.Grau amb titulació Relacions Laborals.Llicenciat amb titulació Ciències del Treball.Diplomatura amb titulació Rel. Laborals/Graduat Social.Busquem una persona amb experiència en departament laboral, ja sigui gestoria, assessoria, etc.
Altres requerimentsResidència preferent a la zona d'Hosatlric, Breda, St Celoni, Arbúcies, St Hilari, Tordera i rodalies. Molt valorable haver treballat amb programes de gestió laboral (preferència pel programa A3).
#J-18808-Ljbffr