Administratiu/Iva Laboral Per Assessoria - Arbúcies

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Descripció de l'oferta Administratiu/iva Laboral per Assessoria - Arbúcies a Comarca La Selva Assessoria ubicada a Arbúcies necessita un/a administratiu/iva pel departament laboral.
Feina estable.
Assessoria amb llarga trajectòria.Funcions i requisits de la vacant Càlcul, confecció i tramitació de contractes de treball, nòmines, alta/baixa de patronal i treballadors, liquidacions de cotitzacions socials (TC i CRA), prestacions i capitalitzacions d'atur, pensions de jubilació i viudetat.Coneixement del funcionament de la plataforma Siltra i del sistema RED.Coneixements generals de la norma laboral (Estatut dels Treballadors i convenis col·lectius) i d'un procediment d'acomiadament (tipus, conseqüències, càlcul indemnitzacions).Càlcul, confecció, presentació i liquidació de retencions d'IRPF de treballadors i professionals a l'Agència Tributària (models 111 i 190).Comunicació de variacions de treballadors a la Seguretat Social.Redacció i tramitació d'al·legacions i recursos davant procediments administratius de la Seguretat Social o del Departament de Treball de la Generalitat.Sol·licitud i tramitació d'ajuts socials: subsidi d'esgotament de la prestació contributiva, abonament anticipat de maternitat.Condicions que ofereix l'empresa Perspectiva de la feina.€ 22.000/25.000€ bruts anuals.
El salari és negociable segons els valors aportats.Altres requisits Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.Grau amb titulació Dret.FP II amb titulació Administratiu i Comercial.Grau amb titulació Relacions Laborals.Llicenciat amb titulació Ciències del Treball.Diplomatura amb titulació Rel.
Laborals/Graduat Social.Busquem una persona amb experiència en departament laboral, ja sigui en gestoria, assessoria, empresa, etc.Nivell d'experiència Residència preferent a la zona d'Hostalric, Breda, St Celoni, Arbúcies, St Hilari, Tordera i rodalies.
Molt valorable haver treballat amb programes de gestió laboral (preferència pel programa A3).Interessats/ades adjunteu un CV que estigui al dia i contesteu les preguntes formulades.IMPORTANT: tots els CV's rebuts seran enviats a l'Assessoria, i serà la pròpia assessoria qui contactarà directament amb les candidatures que estimi oportunes.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Telefonista Amb Tasques Administratives

Descripció: Important empresa del Ripollès dedicada a la fabricació de sistemes de ventilació requereix incorporar un/a telefonista amb tasques administrativ...


Marlex Work Solutions - Girona

Publicado 6 days ago

Consultor/A Sap & Sfsf

Pulsar Tabulador para desplazarse para pasar el enlace del contenidoSeleccione la frecuencia (en días) para recibir una alerta:Descripción de la OfertaGestio...


Frit Ravich, S.L. - Girona

Publicado 13 days ago

Consultor/A Rrhh - Hostelería

Imagina comenzar cada día con el propósito de conectar a las personas con su oportunidad ideal, de ser el puente entre el talento y las empresas del sector h...


Pacto Empresa De Trabajo Temporal - Girona

Publicado 5 days ago

Hr Consultant

Marlex Human Capital és una empresa líder en Recursos Humans especialitzada en Selecció de Personal. Comptem amb més de 25 anys d'experiència en el sector i ...


Marlex Human Capital - Girona

Publicado a day ago

Built at: 2025-01-24T09:59:44.735Z