.A Fedefarma tenim clar que l'èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip.Els nostres quasi 100 anys d'experiència ens han ensenyat que el canvi és l'única constant.La nostra història és un testimoni d'adaptació, excel·lència i determinació.Per aquest motiu, cerquem un/a Administratiu/iva, algú amb ganes d'impulsar l'oferta formativa de Fedefarma cap a nous nivells d'excel·lència.Si tens passió per l'organització, ets meticulós/a en la gestió de processos i et motiva la idea de ser el punt de connexió entre farmàcies, ponents i el nostre equip, i vols fer un pas cap a una carrera professional plena d'oportunitats i creixement, continua llegint, perquè aquesta oportunitat és feta a mida per a tu.Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector.Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.Actualment..Cerquem un/a Administratiu/iva per unir-se al nostre equip.En aquest rol, formaràs part d'una organització que s'enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica.La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.Per tant, la teva missió serà: Realitzar tasques administratives que acompanyen a l'activitat del departament.Col·laborar en l'organització de l'oferta formativa i el desenvolupament dels serveis de innovació.Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees: Oferta formativa Fedefarma presencial i online (PFC, jornades, PFG, tallers), com per exemple: Resolució de dubtes i necessitats de les farmàcies adherides.Seguiment de les inscripcions Contacte amb ponents.Organització dels materials.Gestió administrativa de les activitats i serveis inclosa la facturació dels cursos.Organització esdeveniments formatius: sales, caterings, calendaris, comunicació socis i ponents.Gestió dels proveïdors del departament i comunicació amb finances.Seguiment dels KPI ´S de formació (valoració socis, inscrits...) Tasques relacionades amb la comunicació amb el Soci, organització de formacions i seguiment dels pressupostos i despeses dels cursos.Com ens agradaria que fossis: Disposessis del CFGS Administració i Finances, o similar.Valorable formació complementària en esdeveniments o gestió de formació Mínim 2 anys d'experiència en una posició similar, preferentment en sectors relacionats amb la formació o organització d'esdeveniments.Experiència en gestió administrativa i pressupostària.Disposessis de coneixements i experiència amb ERP i Mailing MKT, d'experiència amb gestió de BBDD i seguiment KPI's, nivell avançat amb eines ofimàtiques avançades (Excel, PP.