Administratiu/Iva Formació

Detalles de la oferta

.A Fedefarma tenim clar que l'èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip.
Els nostres quasi 100 anys d'experiència ens han ensenyat que el canvi és l'única constant.
La nostra història és un testimoni d'adaptació, excel·lència i determinació.
Per aquest motiu, cerquem un/a Administratiu/iva , algú amb ganes d'impulsar l'oferta formativa de Fedefarma cap a nous nivells d'excel·lència.
Si tens passió per l'organització, ets meticulós/a en la gestió de processos i et motiva la idea de ser el punt de connexió entre farmàcies, ponents i el nostre equip, i vols fer un pas cap a una carrera professional plena d'oportunitats i creixement, continua llegint, perquè aquesta oportunitat és feta a mida per a tu.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector.
Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment .. Cerquem un/a Administratiu/iva per unir-se al nostre equip.
En aquest rol, formaràs part d'una organització que s'enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica.
La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà: Realitzar tasques administratives que acompanyen a l'activitat del departament.
Col·laborar en l'organització de l'oferta formativa i el desenvolupament dels serveis de innovació.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees: Oferta formativa Fedefarma presencial i online (PFC, jornades, PFG, tallers), com per exemple: Resolució de dubtes i necessitats de les farmàcies adherides.
Seguiment de les inscripcions Contacte amb ponents.
Organització dels materials.
Gestió administrativa de les activitats i serveis inclosa la facturació dels cursos.
Organització esdeveniments formatius: sales, caterings, calendaris, comunicació socis i ponents.
Gestió dels proveïdors del departament i comunicació amb finances.
Seguiment dels KPI´S de formació (valoració socis, inscrits…) Tasques relacionades amb la comunicació amb el Soci, organització de formacions i seguiment dels pressupostos i despeses dels cursos.
Com ens agradaria que fossis: Disposessis del CFGS Administració i Finances, o similar.
Valorable formació complementària en esdeveniments o gestió de formació Mínim 2 anys d'experiència en una posició similar, preferentment en sectors relacionats amb la formació o organització d'esdeveniments.
Experiència en gestió administrativa i pressupostària


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Mozo/A Almacén Con Pda

Desde la oficina de **RAS INTERIM MARTORELL** seleccionamos a **MOZOS/AS DE ALMACÉN CON EXPERIENCIA EN PICKING **para importante empresa têxtil ubicada en Ca...


Ras-Interim Martorell - Barcelona

Publicado 7 days ago

Auxiliar Departamento Tráfico Gls - Empresa

Empresa de paquetería Gls, ubicada en la zona de La Maquinista 08030, busca personal de tráfico. Jornada completa.


Servex K10 Logistics - Barcelona

Publicado 7 days ago

Mozo De Almacén

Se busca persona que pueda dirigir un equipo de 3 personal en almacén y 3 en producción-manipulados. Es importante tener claro que como el trabajo de gestión...


Solchem Nature Sl - Barcelona

Publicado 7 days ago

Mozo/A Almacén Con Pda

Desde la oficina de **RAS INTERIM MARTORELL** seleccionamos a **MOZOS/AS DE ALMACÉN CON EXPERIENCIA EN PICKING **para importante empresa ubicada en Sant Vice...


Ras-Interim Martorell - Barcelona

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-10T23:37:21.590Z