.Administratiu/iva de PROGRAMES UNIVERSITARIS INTERNACIONALS Universitat Pompeu Fabra (UPF) REQUISITS MÍNIMS IMPRESCINDIBLES: Titulació mínima exigida de Batxillerat, de Formació Professional de 2n grau o equivalent.
Certificat de coneixements de llengua catalana de nivell C1 del Marc Europeu Comú de Referència de les Llengües (MECR).
Certificat de coneixements de llengua anglesa de nivell B2.2 (MECR).
ES VALORARÀ ESPECIALMENT: Titulació acadèmica de nivell superior a la mínima requerida, preferentment relacionada amb l'àmbit internacional.
Experiència en les funcions descrites o equiparables.
Experiència en treball amb eines ofimàtiques i aplicacions TIC.
Experiència amb aplicacions de gestió acadèmica i digitalització de processos.
Haver realitzat estades de mobilitat durant els seus estudis en altres països o haver viscut a l'estranger.
Coneixement o experiència en el sector Study Abroad, especialment en assessorament a l'estudiant i Diversitat-Equitat i Inclusió.
Competències personals: comunicació interpersonal efectiva; organització del treball i del temps; orientació a la qualitat i als resultats; orientació a l'usuari; treball en equip i cooperació; coneixement i compromísamb el servei públic i la UPF; gestió emocional.
CONDICIONS: Incorporació: immediata Durada: 4 mesos (prorrogable) Jornada: completa (35h/setmana) Horari: partit (de 9.30h a 14.30h - de dilluns a divendres) RESPONSABILITATS: Realitzar tasques administratives relacionades amb la gestió de programes universitaris internacionals de la Universitat Pompeu Fabra (UPF): Atendre consultes i resoldre incidències sobre els Programes Internacionals dels estudiants de la UPF, dels estudiants estrangers, de les universitats o agències de procedència, del professorat associat als programes i dels coordinadors de mobilitat (per via multicanal: presencialment, telefònica, telemàtica i per correu-e i en les 3 llengües: català, castellà i anglès).
Realitzar tasques administratives relacionades amb procediments com ara: la promoció de la participació d'estudiants als programes indicats; el seguiment dels interessats a través del CRM i la gestió de l'admissió; registre i matrícula dels estudiants; l'orientació i acompanyament dels estudiants des de l'origen fins al tancament de l'estada; l'avaluació de la satisfacció dels/les participants; actualitzar la informació a les aplicacions informàtiques de suport, etc.
Donar suport administratiu a l'equip de treball del Servei de Relacions Internacionals i realitzar les tasques assignades i associades a procediments d'aquesta unitat.
Recopilar i registrar informació a les bases de dades, elaborar documents relacionats amb les tasques encomanades així com escanejar, digitalitzar, reproduir, classificar i arxivar els documents, així com mantenir actualitzat l'arxiu de gestió de la unitat.
Altres funcions que li siguin assignades en l'àmbit de les seves competències tècniques