Administratiu/iva de PROGRAMES UNIVERSITARIS INTERNACIONALS Universitat Pompeu Fabra (UPF) REQUISITS MÍNIMS IMPRESCINDIBLES: - Titulació mínima exigida de Batxillerat, de Formació Professional de 2n grau o equivalent. - Certificat de coneixements de llengua catalana de nívell C1 del Marc Europeu Comú de Referència de les Llengües (MECR) - Certificat de coneixements de llengua anglesa de nívell B2.2 (MECR). ES VALORARÀ ESPECIALMENT: - Titulació acadèmica de nívell superior a la mínima requerida, preferentment relacionada amb l'àmbit internacional. - Experiència en les funcions descrites o equiparables. - Experiència en treball amb eines ofimàtiques i aplicacions TIC. - Experiència amb aplicacions de gestió acadèmica i digitalització de processos. - Haver realitzat estades de mobilitat durant els seus estudis en altres països o haver viscut a l'estranger. - Coneixement o experiència en el sector Study Abroad, especialment en assessorament a l'estudiant i Diversitat-Equitat i Inclusió. - Competències personals: comunicació interpersonal efectiva; organització del treball i del temps; orientació a la qualitat i als resultats; orientació a l'usuari; treball en equip i cooperació; coneixement i compromís amb l servei públic i la UPF; gestió emocional. CONDICIONS: Incorporació: immediata Durada: 4 mesos (prorrogable) Jornada: completa (35h/setmana) Horari: partit (de 9.30h a 14.30h -de dilluns a divendres
Realitzar tasques administratives relacionades amb la gestió de programes universitaris internacionals de la Universitat Pompeu Fabra (UPF): -Atendre consultes i resoldre incidències sobre els Programes Internacionals dels estudiants de la UPF, dels estudiants estrangers, de les universitats o agències de procedència, del professorat associat als programes i dels coordinadors de mobilitat (per via multicanal: presencialment, telefònica, telemàtica i per correu-e i en les 3 llengües: català, castellà i anglès). - Realitzar tasques administratives relacionades amb procediments com ara: la promoció de la participació d'estudiants als programes indicats; el seguiment dels interessats a través del CRM i la gestió de l'admissió; registre i matrícula dels estudiants; l'orientació i acompanyament dels estudiants des de l'origen fins al tancament de l'estada; l'avaluació de la satisfacció dels/les participants; actualitzar la informació a les aplicacions informàtiques de suport, etc. - Donar suport administratiu a l'equip de treball del Servei de Relacions Internacionals i realitzar les tasques assignades i associades a procediments d'aquesta unitat. - Recopilar i registrar informació a les bases de dades, elaborar documents relacionats amb les tasques encomanades així com escanejar, digitalitzar, reproduir, classificar i arxivar els documents, així com mantenir actualitzat l'arxiu de gestió de la unitat. - Altres funcions que li siguin assignades en l'àmbit e les seves competències tècniques.
- Experiència 2 mesos. (sense requisit exigit de durada mínima d'experiència en les tasques)
- TÍTOL DE BATXILLERAT
- títol de batxillerat - administració
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Contracte laboral temporal (4 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1900