Informació de l'empresa
Empresa: EMBUTIDOS MONELLS, S.A.
Càrrec vacant: ADMINISTRATIU/IVA BACK OFFICE I+D+i
Població: Sant Miquel de Balenyà
Comarca: Osona
Núm llocs: 1
Categoria: Administratiu/iva
Departament: Departament tècnic
Horari: Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, en torn central amb els descansos establerts per llei.
Sou: Segons conveni
Tipus de contracte: Indefinit
Durada contracte: Estable
Descripció:
Embotits Monells S.A. som una empresa d'origen familiar, fundada en Sant Miquel de Balenyà – Seva, en 1975. Ens dediquem a la fabricació i comercialització d'embotits i productes carnis i des de 2014 som part del Grup Argal. Comptem amb tres plantes productives: dues en Sant Miquel de Balenyà, en les faldilles del Montseny, i una tercera a Les Masies de Voltregà i actualment som 725 empleats. Som líders nacionals en l'elaboració i distribució de béicon en el mercat de la moderna distribució i especialistes en fumats naturals. A més de béicon, som especialistes en embotits cuits i llom curat, tant en peça com en llescats i mantenim la nostra activitat investigadora amb la finalitat d'ampliar la nostra gamma de productes i innovar amb envasos més pràctics, per a adaptar-los a les exigències del mercat millorant així la seva conservació i aprofitament.
Data publicació: 16/10/2024
Requisits:
Titulació: Grau Mitjà o Superior en administració o similar i amb coneixements avançats en Excel i ERPs.
Es valorarà:
Volem incorporar al nostre equip un/a Administratiu/a Back Office R+D+i per al departament tècnic amb experiència fent tasques administratives i de gestió documental i pressupostària. Encaixaràs en la posició si: ets una persona amb alta capacitat analítica, amb iniciativa, autonomia i que li agradi treballar en equip. Si tens habilitats d'organització i comunicació, a més de tenir una mentalitat de servei. Si tens capacitat de lideratge, visió global, paciència i empatia. I si tens ganes d'aportar i evolucionar amb el nostre projecte.
Les principals funcions de la posició:
Tasques de gestió documental.
Traspàs de les fitxes tècniques al nou format i fitxes de producte a la nova realitat i format.
Executar la nova arquitectura de carpetes del departament.
Creació de les noves fitxes de procés segons necessitats AX.
Gestió del pressupost del departament.
Gestió de projectes oberts i les seves càrregues de treball dins del departament.
Coordinació de l'enviament de mostres i vides útils.
Gestió de les fitxes tècniques a client i una altra documentació associada (FACE).
Col·laborar en el procés d'alta i baixa d'una referència.
Gestió dels tastos interns i externs.
Gestió de les persones del departament (vacances, etc.).
Especialista en escandalls i informes AX i Mircro del Departament.
Gestió de les Fitxes en el eGestiona, així com els portals d'AECOC Media i AECOC DATA.
#J-18808-Ljbffr