Administratiu/ Administrativa

Detalles de la oferta

IRTA (Institut de Recerca i Tecnologia Alimentàries) cerca un/a tècnic/a administratiu/va per a incorporar de forma estable al centre ubicat al Parc de Gardeny (Lleida).
- Atenció a l'usuari i tasques de recepció de visites, gestió del registre d'entrada i sortida i paqueteria al centre.
- Portar la gestió de l'agenda i les reserves de les sales de reunions, així com la preparació dels serveis necessaris d'aquestes sales (càtering, equipaments, materials, etc.).
- Realitzar comandes i recepcions de material per al propi Centre, per al personal investigador i material de prevenció de riscos com els EPI's.
- Suport al personal en l'organització de viatges, així com en la gestió administrativa de les factures associades.
- Gestionar la documentació sobre activitats de transferència tecnològica al centre i col-laborar en l'organització d'activitats i jornades.
- Donar suport als programes de recerca a l'hora de gestionar la documentació científica.
- Donar suport en la confecció de la documentació prèvia a la contractació o estada de les noves incorporacions al centre, així com donar suport en la seva acollida.
- Donar suport al/la Responsable de Serveis Administratius del centre en la gestió administrativa pròpia del Centrei altres tasques de suport a la Direcció.
- Experiència 2 anys.
- Experiència prèvia en responsabilitats similars.
- Valorable experiència de treball en organitzacions de recerca i/o en empreses d'àmbit agroalimentari.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- anglès (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
- Competències / coneixements: - Coneixements del paquet Office: Word, Excel, etc.
- Planificació i organització.
- Orientació al detall i a la qualitat - Treball en equip.
- Orientació de servei.
- Habilitats comunicatives i relacionals
- Contracte laboral indiferent
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1497
- Altres beneficis: 22 dies laborals de vacances 3 dies de conciliació 45 hores d'assumptes propis Divendres tarda lliure Jornada intensiva 15/06 a 15/09 Permisos de conciliació Carrera horitzontal


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Emergency Management Specialist (G-077)

Summary: You will serve as an EMERGENCY MANAGEMENT SPECIALIST in the Environmental, Safety, and Health (ESH) Program (Code 106), Forward Deployed Regional Ma...


Ares Consultores - España

Publicado 9 days ago

Administratiu/Va Back Office

Empresa de consolidada trajectòria, especialitzada en el sector de la maquinària agrícola, requereix incorporar un/a administratiu/va Back office per ampliar...


La Opinión De Murcia - España

Publicado 9 days ago

Gobernanta/E Benalmádena - (Málaga)

Empresas: Best Hotels Best Hotels, cadena hotelera española con establecimientos en España, Andorra y República Dominicana, selecciona GOBERNANTA para uno de...


Best Hotels - España

Publicado 9 days ago

Auxiliar Administrativo/A

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A t...


Pimec Organization - España

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-18T10:12:39.385Z