Administratiu/ Administrativa De Compres

Detalles de la oferta

El Grup Unipreus, fundat el 1940 a Lleida, és una empresa familiar altament especialitzada amb prop de 400 treballadores, que ha focalitzat la venda de material esportiu, moda i calçat a través de les seves marques Wala, Unipreus i Prilow i que actualment es troba en procés d'expansió.
Ets una persona apassionada del comerç i t'agraden les tasques administratives?
Si és així, no ho dubtis, aquest lloc de treball és per a tu!
A les oficines centrals d'Unipreus estem buscant persones que vulguin formar part del nostre equip d'administració.
Si coneixes aquest món i tens experiència com a tal, no dubtis més i aplica!
Quines seran les teves responsabilitats?
- Generar les comandes i introduir els albarans al sistema de gestió.
- Realitzar les reclamacions als proveïdors de tota la informació necessària per controlar i generar les comandes.
- Revisar confirmacions, comandes, etc... per tal que estiguin correctes tots els paràmetres necessaris.
- Gestionar amb els proveïdors la informació sobre condicions d'entrega, errors a les confirmacions, anul-lacions, etc... - Mantenir les condicions comercials actualitzades al sistema.
- Atendre les incidències de magatzem i d'altres relacionades amb el departament.
- Rectificar incidències dels albarans i de les factures detectades per comptabilitat.
- Atenció telefònica.
- Experiència 1 anys.
- Estudis: CFGS administratiu o similar, valorable estudis universitaris.
- Es valorarà coneixement d'idiomes.
- 40h de dilluns a dijous jornada partida i divendres intensiu de 8h a 15h.
- Nívell alt de mecanografia i d'ofimàtica, destacant domini elevat d'Excel.
- Imprescindible carnet de conduir.
- Gran capacitat de planificació i organització, acostumada a treballar per objectius i amb facilitat per establir prioritats.
- TÍTOL D'ESPECIALITZACIÓ PROFESSIONAL
- títol fp de grau superior - administració
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: - Gran capacitat de planificació i organització, acostumada a treballar per objectius i amb facilitat per establir prioritats.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Què oferim?
- Contracte indefinit - 40 hores a la setmana, de dilluns a divendres - Horari partit de dilluns a dijous amb entrada flexible.
Divendres intensiu de 8h a 15h.
- Incorporació a empresa totalment consolidada.
- Formació continua a càrrec de l'empresa.
- Possibilitats de promoció en funció del desenvolupament.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Técnico/A De Compras Estratégicas

Con más de 50 años de trayectoria empresarial y presencia en más de 40 países, Exlabesa es actualmente referente mundial en el mercado de la extrusión de alu...


Exlabesa Industry - España

Publicado 7 days ago

Auxiliar Administrativo Contable En Velez - [N829]

¡Únete a un equipo joven y dinámico dedicado al sector de las energías! Estamos buscando un auxiliar administrativo/a contable para nuestras oficinas en Véle...


Iberempleos - España

Publicado 14 days ago

Cajerx - Reponedor/A 25 Hrs/Sem Torrox | [B604]

Introducción: Tus tareas: Cobrar en caja y atención al cliente.Gestionar la disponibilidad de los productos en la sala de ventas.Realizar el control de fre...


Ares Consultores - España

Publicado 7 days ago

(V442) - Administrativo/A Departamento Laboral

FUNCIONES: Proceso completo de Alta:Solicitud de documentación, revisión y preparación de la ficha de empleado.Altas masivas.Proceso de baja:Recopilación de ...


Ares Consultores - España

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-10T10:25:28.246Z