En RAS INTERIM Consultoria som experts en projectes d'Atracció, Formació, Desenvolupament i Outplacement.
Des de l'área d'Atracció ajudem a perfils directius, executius i comandaments intermedis a trobar un projecte professional a mesura.
Actualment ens trobem en la cerca d'UN/A ADMINISTRATIU/A COMERCIAL per a important empresa industrial situada a la zona del VALLES.
Quines seran les teves responsabilitats?
T'encarregaràs de la gestió de clients i comandes per a mercat nacional i portuguès, treballant dins d'un equip de tres persones amb possibilitat d'ampliar el perfil d'exportacions a altres països.
- Entrada, seguiment i resolució d'incidències de cartera de comandes.
- Sol-licitud de mostres a fàbrica i el seu seguiment tant de nacional com internacional.
- Atenció telefònica i via a mail a clients.
- Documentació, facturació i albarans.
- Maneig de la centraleta.
Què esperem de tu?
- Formació grau superior, preferentment relacionada amb comerç - Mínim 3 anys d'experiència en posicions administratives en departaments comercials.
- Valorable experiència en exportacions.
- Inglés B2.
Orientem la cerca a persones flexibles i organitzades amb iniciativa i excel-lent atenció al client.
- Experiència 3 anys.
MÍNIM 3 ANYS D'EXPERIÈNCIA EN POSICIONS ADMINISTRATIVES COMERCIALS
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - comerç i màrqueting
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Dinamisme Organització Flexibilitat
- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral indiferent
- Jornada completa
- Altres beneficis: Què podem oferir-te?
- Projecte estable amb contracte indefinit.
- Horari d'oficina de Dilluns a Divendres de 9.00 a 17.30 amb possibilitat de realitzar jornada intensiva els divendres.
- Banda salarial de 24.000 a 26.000€/anuals, amb possibilitat de revisió salarial a l'any de contractació.
- Incorporar-te dins d'una empresa consolidada amb un gran ambient de treball col-laboratiu.