Administratiu/A D'Atenció Al Client I Aprovisionament

Detalles de la oferta

Consultoría en Recursos Humanos especializada en búsqueda, atracción y desarrollo de talento.
Ayudamos a las empresas a detectar, captar, incorporar y retener su capital humano a través de herramientas como el headhunting, la evaluación de potencial, la formación o el acompañamiento en procesos de cambio.
Vols treballar en una empresa multinancional, líder en la fabricació de productes pel sector salut, amb una forta implantació a Europa i reconeguda per la qualitat dels seus productes?
Degut a l'ampliació del seu equip humà per cobrir necessitats creixents, estem buscant un/a Customer Service   per unir-se al seu equip d'administració comercial i logística.
Aquesta posició reportarà a la direcció de l'àrea d'atenció al client i es coordinarà amb els departaments de logística, comptabilitat i postvenda, així com amb clients i les fàbriques del grup empresarial.
Inicialment, no tindrà personal a càrrec.
Missió i responsabilitats del lloc de treball: Gestionar les ordres de comanda i fer-ne el seguiment fins al lliurament.
Coordinar-se amb logística i postvenda per garantir un servei òptim.
Supervisar els nivells d'estoc i realitzar comandes a proveïdors.
Resoldre incidències amb clients i proveïdors de manera eficient.
Proporcionar suport administratiu en tasques comercials i informes.
Aprendre progressivament altres tasques administratives per possibilitar el creixement professional dins de l'empresa.
Què busquem?
Formació: CFGS en Administració o similar.
Es valoraran cursos específics en atenció al client i gestió d'aprovisionaments.
Idiomes: Català i castellà imprescindibles.
Anglès a nivell intermedi (B2) valorable.
Experiència: Almenys 2 anys en posicions similars de Customer Service o gestió d'aprovisionament, preferiblement en sectors distribuïdors o fabricants de productes ortopèdics o esportius.
Coneixements tècnics: Domini d'eines ofimàtiques (Excel, Word).
Coneixement en sistemes ERP (AS400 o similar).
Competències personals: Autonomia en la presa de decisions.
Habilitats comunicatives i orientació al client.
Capacitat de treballar sota pressió i gestionar múltiples tasques simultàniament.
Precisió i rigor en les tasques diàries.
Què oferim?
Oportunitats de desenvolupament professional en una empresa líder en el seu sector.
Salari competitiu Clares opcions de creixement intern dins la companyia.
Pla de carrera Formació inicial i continuada a càrrec de l'empresa.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Camarero/A

El Restaurante NUDO OCHO, ubicado dentro del nuevo y emocionante rocódromo SKALA en Burgos, está en busca de un cocinero apasionado y dedicado para unirse a ...


Restaurante Nudo Ocho - Burgos

Publicado a day ago

G-025 Dependientes Polivalente Carniceria / Charcutería

G-025 Dependientes Polivalente Carniceria / Charcutería Posadas, Provincia de Córdoba kitempleo Hace 6 días Somos una empresa familiar dedicada al sector de ...


Grupo Mas - Burgos

Publicado a day ago

Camarero/A

CARTE DOR - empresa especializada en helados, gofres, crepes, etc. Buscamos personal interesado en trabajar en esta empresa, con buena atención al público, p...


M - Burgos

Publicado a day ago

Camarero/A

El Restaurante NUDO OCHO, ubicado dentro del nuevo y emocionante rocódromo SKALA en Burgos, está en busca de un cocinero apasionado y dedicado para unirse a ...


Restaurante Nudo Ocho - Burgos

Publicado a day ago

Built at: 2025-01-23T21:42:20.840Z