Adjunt Direcció Financera | [Mg-98]

Detalles de la oferta

Descripció de l'oferta:
Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp
Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades. Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província.
Funcions i requisits de la vacant:
RESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea té gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb consolidacions als Estats Units, Xile, Colòmbia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un global de més de 40 persones en l'equip financer. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus.
FUNCIONS:
Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en col·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup.
Anàlisi d'estats financers.
Domini de coneixements en normativa i procediments comptables.
Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers (bancs, auditors).
Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant.
Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria.
Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup.
Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos).
Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix.
Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i comercial Màrqueting.
Gestió d'equips de controllers.
Impulsar i gestionar indicadors de claus (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup.
REQUISITS PER AL LLOC:
La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar.
Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat; es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc.
Residència a Reus o rodalies.
Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països.
Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional.
Disponibilitat de viatjar.
Condicions que ofereix l'empresa:
Perspectiva de la feina: Indefinit amb creixement en posició i salari. Previsió d'incorporació: € 40000. El salari és negociable en funció de la candidatura. Altres dades a destacar: Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement. Ambient altament especialitzat i professionalitzat.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Lampista Y Mantenimientos Varios Tu359

Lampista y mantenimientos varios de viviendasTipo de puesto: Media jornadaHoras de medio tiempo: 20 por semanaBeneficios:- Flexibilidad horariaHorario:- De l...


Serveis 2020 En Crecimiento - Tarragona

Publicado 19 days ago

Iep303 - Tasoc Para Residencias 3Aedad En El Royo Y En San

Desde GRUPO MIMARA queremos incorporar a un/a TASOC para nuestras residencias de 3o edad en MIMARA CALAFELL PARK.Contrato indefinido 40h/semanales.Es el pers...


Grupo Mimara - Tarragona

Publicado 19 days ago

Laboratory Technician

.Institute of Chemical Research of Catalonia ICIQOrganisation/Company: Institute of Chemical Research of Catalonia ICIQDepartment: Martin GroupResearch Field...


Euraxess - Tarragona

Publicado 17 days ago

Referent Social

SOM FUNDACIÓ ÉS UNA ENTITAT PRIVADA SENSE AFANY DE LUCRE QUE ACOMPANYA I DONA SUPORT EN LA PRESA DE DECISIONS I EN LA DEFENSA DELS DRETS DE LES PERSONES AMB ...


Som Fundació De Suport A Persones Amb Discapacitat - Tarragona

Publicado 16 days ago

Built at: 2024-11-14T13:33:23.159Z