.Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix Camp Empresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades.Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província. Funcions i requisits de la vacant RESPONSABLE dins AREA FINANCERA Aquesta àrea té gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb consolidacions als Estats Units, Xile, Colombia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un total de més de 40 persones en l'equip financer. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus. FUNCIONS Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en col·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup. Anàlisi d'estats financers. Domini de coneixements en normativa i procediments comptables. Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers (bancs, auditors). Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant. Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria. Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup. Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos). Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix. Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i comercial Màrqueting. Gestió d'equips de controllers. Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup. REQUISITS PER AL LLOC La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc. Residència a Reus o rodalies. Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països. Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional. Disponibilitat de viatjar. Condicions que ofereix l'empresa Indefinit amb creixement en posició i salari. Previsió d'incorporació € 40000 El salari és negociable en funció de la candidatura. Altres dades a destacar Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement.Ambient altament especialitzat i professionalitzat