Adjunt Direcció Financera

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Adjunt DIRECCIÓ FINANCERA a Comarca Baix CampEmpresa prestigiosa amb elevats estàndards de qualitat i desenvolupament. Moderna i amb oficines totalment reformades.
Oferim condicions laborals i salarials per sobre del rang mitjà a la província.
Funcions i requisits de la vacant
RESPONSABLE dins AREA FINANCERA: Aquesta àrea te gran importància al grup empresarial donat que està integrada per més de 20 societats amb conslidacions als Estats Units, Xile, Colombia, etc. Amb diferents unitats monetàries i idiomes i gestionant un global de més de 40 persones en l'equip financer. La major part de l'activitat es desenvoluparia a les oficines centrals de Reus.

FUNCIONS

- Gestió, supervisió i control de processos administratius i comptables en
col·laboració amb els responsables d'administració de les filials del grup.
- Anàlisi d'estats financers.
- Domini de coneixements en normativa i procediments comptables.
- Preparació d'estats financers i altra documentació per a tercers
(bancs, auditors).
- Control del pool bancari: dates de renovació de línies, control de condicions bancàries, gestió de les línies de circulant.
– Planificació de tresoreria. Anàlisi de tresoreria.
- Coordinació amb responsable fiscal i assessors per a la planificació i gestió d'obligacions fiscals del grup.
- Elaboració de tancaments econòmics mensuals, reports periòdics a Direcció del Grup (Confecció de Compte de Resultat, Balanços i fluxos de caixes i tancaments mensuals; anàlisi de desviació versus anys anteriors i pressupostos).
- Confecció del pressupost anual juntament amb la Direcció General i direcció Financera: control i seguiment del mateix.
- Control d'inversions, immobilitzats, compres, fabricació, R+D i
comercial Màrqueting.
- Gestió d'equips de controllers
- Impulsar i gestionar indicadors de claus de (KPI's) per al control i seguiment del negoci del grup.

. REQUISITS PER AL LLOC

- La persona seleccionada haurà de disposar de formació universitària a ADE, dret, economia amb Màster Financers o similar. Haurà de comptar amb un mínim de 5 a 15 anys d'experiència al departament de comptabilitat, es valorarà experiència al sector en gestoria o consultoria, empreses d'auditoria, multinacionals, etc...
- Residència a Reus o rodalies.
- Experiència treballant en diferents centres de treball ubicats en diferents països.
- Experiència de gestió d'equips de controllers a nivell internacional.
- Disponibilitat de viatjar.
Condicions que ofereix l'empresa
Perspectiva de la feina
Indefinit amb creixement en posició i salari.
Previsió d'incorporació
€ 40000 El salari es negociable Negociable en funció de la candiatura
Altres dades a destacar
Empresa amb elevat prestigi i amplis beneficis socials. Oficines modernes, bon ambient de treball i possibilitat real de creixement.
Ambient altament especialitzat i professionalitzat.
Grup empresarial consolidat i en creixement continu, oferim lloc de treball amb responsabilitat i acompanyat d'equip d'experts a nivell internacional.
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
Experiència vimprescindible com a Controller financer, Adjunt/a la Direcció Financera o Adjunt/a a Gèrència en grup empresarial.
Valorable experiència en una de les Big4 com a Auditor.
Nivell d'experiència
Altres requeriments
Residencia a la província de Tarragona, preferiblement a la comarca del Baix Camp.
Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya Comarca Baix Llobregat

Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya Comarca Vallès Occidental

Peixos Puignau es dedica des dels seus inicis a la distribució i comercialització de peixos i mariscs, d'una qualitat excepcional, arreu del territ... Comarca La Selva

Interactiu som una companyia de consultoria, innovació, tecnologia i desenvolupament experta en tecnologies de la informació i de la comunicació, a... Comarca Pla de l'Estany

Som una empresa del sector de les telecomunicacions Comarca Barcelonès

Empresa de recursos humans especialitzada en Selecció , Formació i Treball Temporal . Comarca Pla de l'Estany

Empresa dedicada al sector de l'oci i la restauració, amb l'objectiu d'aconseguir que els clients es diverteixin en un ambient agradable. Per això ... Comarca Alt Empordà

Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya Comarca Montsià

Som la filial a Espanya, ubicada a Barcelona, d'una multinacional italiana, el Grup Galletti. Aquest grup es dedica a la fabricació d'equips de cli... Comarca Barcelonès

Organigrama SLU: recursos humans, selecció de personal, formació empresarial, psicologia industrial.L'equip de consultors experts en selecció d... Comarca Alt Empordà

Patronal de Micro, Petita i Mitjana Empresa de Catalunya Comarca Barcelonès


#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Vej076 - Inspector/A Reglamentario/A De Aparatos Elevadores

Debido a nuestro crecimiento y expansión precisamos incorporar un/a Inspector/a Reglamentario de Aparatos Elevadores para nuestra sede en Tarragona.En Depend...


Desde Oca Global - Tarragona

Publicado a month ago

Lampista Y Mantenimientos Varios

Lampista y mantenimientos varios de viviendas Tipo de puesto: Media jornada Horas de medio tiempo: 20 por semana Beneficios: - Flexibilidad horaria Horar...


Desde Serveis 2020 En Crecimiento - Tarragona

Publicado a month ago

Ayudante/A De Laboratorio

Desde DEKRA HR Solutions estamos buscando un/a ayudante/a de laboratorio para una empresa líder en el sector alimentario ubicada en Valls. Funciones: - Aná...


Desde Dekra Empleo Ett - Tarragona

Publicado a month ago

Tasoc Para Residencias 3ªedad En El Royo Y En San

Desde GRUPO MIMARA queremos incorporar a un/a TASOC para nuestras residencias de 3º edad en MIMARA CALAFELL PARK Contrato indefinido 40h/semanales Es el pe...


Desde Grupo Mimara - Tarragona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-02T13:43:21.081Z