Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Cajero/A Reponedor - Alannia Els Prats

¿Buscas una empresa donde puedes crecer profesionalmente, con un equipo de trabajo fantástico? ¡Este es tu sitio! En Alannia Resorts hacemos felices a las p...


Desde Grupo Marjal - Lleida

Publicado a month ago

Coordinador/A De Centre Primera Acollida Joves - Sxn006

.Intress cerca un/a Coordinador/a de Centre per cobrir vacant estable del servei SPAAI (Servei de primera acollida i atenció integral) que gestionem a la zon...


Desde Intress - Lleida

Publicado a month ago

Coordinador/A Centre De Serveis Per La Gent Gran De

A SUMAR treballem per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones. I tu hi pots contribuir com a Coordinador/a del Centre de serveis per a ge...


Desde Sumar - Lleida

Publicado 25 days ago

Asesor Financiero - Banco Mediolanum [Quedan 3 Días] - (Hw383)

Ser Family Banker en Banco Mediolanum es un proyecto de vida. Te esperamos.Oír no es igual que escuchar, igual que Banco Mediolanum no es igual que otros ban...


Desde Banco Mediolanum - Lleida

Publicado 21 days ago

Adjunt/A Al Cap Administratiu De Manteniment (Guissona)

Detalles de la oferta

Descripció del lloc Has finalitzat formació en ADE i vols desenvolupar-te en una vacant técnica?
Segueix llegint…

T'incorporaràs per a donar Suport al cap administratiu de Manteniment, per a realitzar tasques d'administració, revisió i seguiment comptable tals com:
-Seguiment i coneixement de les gestions administratives: Introducció d'ofertes de proveïdors i reclamacions inicials, introducció de comandes i seguiment dels mateixos, sol·licituds de pressupostos i comparatives, preparació de comitès, comprovació i introducció d'albarans, comptabilització de factures en EDI, avaluació de proveïdors, recollida de documentació dels mateixos per a la seva homologació i avaluació ISO.
-Preparació i control de resultats (sota la supervisió i control del responsable): conciliació, comptabilitat i processos comptables generals.
-Gestió de personal (sota la supervisió i control del responsable): seguiment de les baixes, permisos, torns bonificats, hores extres i nocturnes. Càlcul i recopilació dels diferents objectius de les seccions. Comunicació mensual a RRHH d'objectius i valors variables de les nòmines

Contracte estable
Horari de dilluns a divendres de 9 a 18h amb una hora per a dinar. [+]
Formació Mínima
Grau universitari en ADE
Altres requisits
Experiència recent en gestions administratives, registre de factures, registre d'ofertes, control d'existències, registres de dades i control de resultats.
Persona dinàmica, amb bona disposició, resolutiva i amb iniciativa.
Nivell informàtic mitjà - Avançat (Office, Excel, Word, Outlook).
Valorables coneixements d'ERP i Power BI
Incorporació
Últim trimestre 2024
Salari
Segons formació i experiència
Comparteix:


Fuente: Grabsjobs_Co

Requisitos

Built at: 2024-11-03T21:51:18.528Z