Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

V484 - Control De Accesos Alcobendas (Val. Discapacidad)

Somos Grupo SIFU, Centro Especial de Empleo líder en la prestación de Facility Services socialmente responsables. Con 25 años de experiencia y más de 4.500 p...


Sifu Madrid - Madrid

Publicado 14 days ago

(Zx-237) Nav/Bc - Consultant

ResumenEn Prodware nos encontramos en un periodo de fuerte crecimiento y estamos buscando gente como tú para que formes parte de nuestro equipo de especialis...


Prodware - Madrid

Publicado 15 days ago

N-723 - Profesional De Limpieza Para Limpieza De Casa (Periódica)

Frecuencia de la limpieza: Más de una vez por semana.Tipo de propiedad: Casa (Chalet o Adosado).No de habitaciones: 3 habitaciones.No de cuartos de baño: 3 b...


Zaask - Madrid

Publicado 15 days ago

Quality Tester French Speaker

Quality Tester French native speaker We are looking for a self-starting, proactive problem solver to join our Quality Assurance team!As part of this team, yo...


Cognizant - Madrid

Publicado 15 days ago

(A-620) Helpdesk Person

Detalles de la oferta

Join our team as a Helpdesk Person and discover an exciting career opportunity! At **MAP**, our mission is to help businesses all over the globe squeeze every drop of value out of their investment in PCs with Intel vPro. Managed Activation Platform is designed to provide your organization with access to the best remote PC management tools on the market. You can access PCs remotely even when the operating system is down.Key Skills:Strong customer service skills.Excellent communication skills, both verbal and written in English.Ability to prioritise and manage multiple tasks.Quick learner with a proactive attitude towards problem solving.Diagnose and resolve technical issues related to computer systems, software and network connectivity.Collaborate with other team members.Basic Competencies:Previous experience in customer service or technical support is an asset.Familiarity with ticketing systems and remote desktop support tools.Fluency in English and Spanish.Basic technical knowledge of hardware, software and operating systems.Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinidoSueldo: 21.000,00€-25.000,00€ al añoHorario: De lunes a viernesIdioma: Inglés (Obligatorio)Ubicación del trabajo: Empleo presencial
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-11T07:47:05.606Z