Nombre de places a cobrir: 1 Categoria professional: Auxiliar AUX 2 Localitat i centre de treball: Barcelona Remuneració bruta anual: ,74 € Jornada laboral: 30 hores setmanals Funcions del lloc de treball: Donar suport al personal d'administració dels diferents departaments del CIMNE.
Fotocòpia, escàner i gestió del material d'oficina.
Missatgeria, recollida i repartiment de correu postal.
Adequació i preparació de les sales de reunions.
Cura i manteniment de les sales i espais del CIMNE.
Requisits: Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa, Grau Superior en Administració i Gestió o equivalent.
Coneixement d'Office.
Idiomes: català i castellà.
Mèrits o aspectes a valorar: Es valorarà positivament estar en posessió del certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
Experiència professional prèvia com a auxiliar administratiu.
Coneixements d'anglès.
Capacitat de treball en equip i iniciativa.
Empenta i ganes de treballar.
Aptituds organitzatives.
Capacitat multi-tasca.
Si us plau, agrairem abstenir-se d'enviar el CV si no es compleixen els requisits.
Sistema de qualificació: Titulacions acadèmiques: 20% Formació i perfeccionament: 10% Experiència professional: 30% Coneixement de llengua catalana: 5% Coneixement d'anglès: 5% Proves selectives i entrevista: 30% Els candidats hauran de completar el formulari Application Form de la nostra web indicant la referència de la vacant i adjuntant els documents requerits.
El termini per a la presentació de les sol·licituds és el dia 31 de gener de 2024 a les 12h.
A les candidatures preseleccionades se'ls podrà sol·licitar la documentació exigida en els apartats de Requisits i Mèrits i podran ser convocats per a la realització de proves selectives (que poden tenir caràcter eliminatori) i / o entrevistes personals.
#J-18808-Ljbffr