Empresa del Tercer Sector cerca un/a Tècnic/a Administratiu/va en Compres per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat a la seva seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de dur a terme tasques de suport en l'àrea de compres, fent gestió dels serveis que ofereix l'entitat, com per a la mateixa entitat.
Què faràs?
Fer seguiment de tota la documentació que es genera a partir dels serveis (arxiu de contractes, seguiment de controls, etc) per al seu posterior arxiu.
Gestionar les sol·licituds de compra, seguint les instruccions marcades.
Extreure dades de excel per a poder anàlisis posteriors.
Contactar amb proveïdors per a gestionar documentació.
Controlar el CRM, en matèria d'avaluacions de proveïdors Seguiment de la flota de vehicles (lliurament, taller, multes, etc).
Seguiment d'obres dels serveis o de la mateixa companyia.
Donar suport al departament.
Què s'ofereix?
Tipus de relació professional: Contracte laboral Tipologia de contracte: Indefinit Núm.
Hores setmanals: 38,5 en còmput anual Horari general: 08.00-15.00 i 2 tardes fins a les 17.30h Horari intensiu: de dilluns a divendres de 08.00-15.00 Retribució brut anual: 22.319,08 € Categoria professional: Tècnic Auxiliar Què s'espera de tu?
Formació acadèmica necessària: Graus relacionats amb la Gestió Administrativa.
Experiència professional necessària: 2 anys realitzant funcions i tasques similars.
Coneixements necessaris: Coneixements de comptabilitat Coneixements informàtics: Excel i taules dinàmiques Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat Altres requisits específics: Proactiva i amb ganes d'aprendre Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació Negociació, Aprenentatge i utilització de coneixements Orientació al Client Compromís amb l'Organització Planificació i organització Iniciativa i Orientació a l'assoliment Preocupació per l'ordre i la qualitat