Empresa de Barcelona ciutat, especialitzada en Ciències de la Vida i dedicada a la distribució i comercialització d'equips, reactius i consumibles per a laboratoris de recerca científica, necessita persona per a la gestió administrativa entre d'altres de les següents tasques: Gestió administrativa de comandes clients i proveïdors Gestió administrativa procés de facturació clients i proveïdors Revisió i registre de factures Gestió administrativa de cobraments i pagaments Comptabilització de factures de proveïdors i clients Conciliacions comptes clients, proveïdors i bancs Tasques administratives diverses Atenció telefònica Ofereix: Tipus de relació professional: Contracte laboral Tipologia de contracte: Temporal Durada de contracte: 6 mesos Núm.
Hores setmanals: entre 20 i 25 h, a acordar amb la persona seleccionada Horari: de dilluns a dijous o de dilluns a divendres , segons les hores acordades Retribució bruta anual: seria a determinar entre 10.000-13.750 en funció les hores finalment acordades, la formació i l'experiència de la persona candidata.
Formació reglada requerida: CFG Superior o CFG Mig en Gestió Administrativa d'empreses o Grau en ADE Coneixements informàtics: Imprescindible alt coneixement de excel i outlook Valorable coneixements d'IA aplicades a l'empresa Altres requisits específics: Es valorarà experiència en ERP y programes comptables Es valorarà experiència en lloc similar Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat Idiomes: Castellà - Avançat Català - Avançat Anglès - Intermig