41396 - Auxiliar Contable - Af126

Detalles de la oferta

En dependència del responsable del departament, s'integrarà al departament d'Administració i Finances i les seves tasques principals seran:
Realització d'entrades d'assentaments al Diari General Contable (compres, amortitzacions, provisions, etc.).Reclamació de saldos deutors (clients).Gestió de bancs (comptabilització d'apunts i conciliacions bancàries).Conciliació i liquidació de proveidors de serveis externs.Quadre d'estocs/inventaris.Suport a les gestions administratives de RRHH.Suport en auditories externes.Coordinació amb consultoria externa per a l'elaboració de declaracions fiscals.Suport en la preparació de tancaments mensuals i suport a la confecció de reportings a la central.Gestió d'arxiu físic i digital.Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: Dilluns - Dijous: de 8 a 17 h. Divendres: de 8 a 14 h.
Retribució brut anual: 23.500€
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: Certificat professionalitat nivell 2
Formació complementària: Es valorarà molt positivament experiència en un plan contable o GAAP diferent del PGC espanyol.
Es valorarà coneixements de comptabilitat analítica.
Temps d'experiència: 1-3 anys
Coneixements informàtics: Usuari/a avançat/da del paquet MS Office (en especial Excel i Word), ERP (es valorarà molt positivament experiència prèvia amb Navision / Dynamics Business Central).
Altres requeriments específics: Pro-actiu/va, meticulòs/a, detallista, ordenat/da, perseverant i amb resiliència a la frustració. Bona capacitat d'interlocució, tant oral com escrita. Orientació a resultats, flexible i polivalent.
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat.
Idiomes: Català - Avançat, Anglès - Intermig, Castellà - Llengua materna.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Senior Hr Controller (Barcelona) - Y-088

Desde Auren buscamos un/a Senior HR Controller para incorporarse en una de las principales empresas del sector de la movilidad ubicada en Barcelona. Si te ap...


Desde Auren Personas - Barcelona

Publicado a month ago

Accountant | [Iz-376]

Job DescriptionTechStyleOS is the globally integrated Operations and Services provider behind some of the fastest growing online fashion brands in history, i...


Desde Importante Grupo - Barcelona

Publicado a month ago

Accounting Executive

Press Tab to Move to Skip to Content Link Select how often (in days) to receive an alert: Create Alert Select how often (in days) to receive an alert: Puig i...


Desde Puig Deutschland Gmbh - Barcelona

Publicado a month ago

Retail Finance Assistant (Contable Retail) | Rsg88

Para nuestras oficinas de Barcelona, buscamos un/a Retail finance assistant, cuya misión principal será gestionar y controlar la contabilidad del canal de ve...


Desde Empresa Reconocida - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-02T10:30:44.778Z