Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Ref 20240603 Technical Leader (Ai Nlp Llm) Omnios.Ai

.Position Title: Tech Leader – Artificial Intelligence & Software DevelopmentIn Omnios, we specialize in the implementation of Artificial Intelligence in pro...


Sapientis : The Specialist Of It Recruitment/Headhunting In Barcelona - Barcelona

Publicado 14 days ago

Data Analyst (Retention Analytics Team), Barcelona | D-634

.Data Analyst (Retention Analytics Team) in Barcelona.Job DescriptionHi there! We are Semrush, a global IT company developing our own product, a platform for...


Semrush - Barcelona

Publicado 14 days ago

(P-842) Web Content Specialist With Italian - Fixed Term(W/M/X) Yu-459

.The vente-privee group has consolidated its various European brands, together made up of 6000 employees, under one unified conglomerate: Veepee. This coales...


Veepee - Barcelona

Publicado 14 days ago

Senior React Engineer

React | Data Visualization | Distributed Systems | Open Source | Observability | APMDo you love web development and innovation?Do you feel comfortable both c...


Dynatrace Software Gmbh - Barcelona

Publicado 14 days ago

41229 - Tècnic/A Helpdesk | [Kq178]

Detalles de la oferta

Aquesta oferta es gestiona per BARCELONA ACTIVA com un procés d'incorporació urgent (PIU) per l'empresa AKTIOS que necessita incorporar varies persones amb el perfil: Tècnic/a Help Desk.
Funcions i tasques: Proporcionar assistència tècnica per resoldre problemes relacionats amb maquinari, programari, xarxes i sistemes informàtics a la DGT i als hospitals de Barcelona i AMB.Registrar totes les sol·licituds d'ajuda i problemes tècnics a un sistema de gestió de tiquets.Seguir procediments estàndard per a la resolució de problemes i l'escalada d'incidències.Instal·lar, configurar i mantenir hardware, programari i dispositius perifèrics.Realitzar actualitzacions de programari i enganxats segons sigui necessari.Realitzar diagnòstics de problemes tècnics per identificar-ne la causa raíz.Seguir procediments de resolució de problemes per solucionar incidents de manera eficient i precisa.Proporcionar suport tècnic remot utilitzant eines d'accés remot per resoldre problemes dels usuaris.Guiar els usuaris a través de solucions pas a pas per telèfon o xat.Col·laborar estretament amb altres equips tècnics per resoldre problemes complexos.Brindar orientació i capacitació bàsica als usuaris sobre l'ús de tecnologia i sistemes.Realitzar inventari de maquinari i programari.Coordinar l'adquisició, instal·lació i retirada d'equips informàtics.Monitorar el rendiment dels sistemes i les xarxes.Realitzar manteniment preventiu, com a neteja de sistemes, actualització d'antivirus, etc.Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
3 torns possibles: Remot, semipresencial i presencial. En el torn presencial es fan torns rotatius de matí, tarda i nit.
Imprescindible: tenir carnet de conduir B i vehicle per desplaçar-se per tots els hospitals (només pel torn presencial)
Horari: Rotatiu/Fix
Retribució brut anual: 17.000 - 19.000
Incorporació: principis d'octubre
Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
Formació reglada requerida: CFG Mig o CFG Superior ADMINISTRACIÓ DE SISTEMES I XARXES
Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-11T08:54:07.063Z