Descripció de l'oferta Empresa de disseny i arquitectura a Barcelona, amb més de 25 anys d'antiguitat transformant espais per a canviar la vida de les persones, busca una persona polivalent que des d'una posició d'Administració BackOffice ajudi en funcions de l'empresa relatives a compres i en relació amb proveïdors i logística de lliurament de materials, així com en tota la relació amb clients relativa al procés de facturació.
Es busca una persona compromesa que busqui estabilitat i vulgui créixer en una empresa amb un equip dinàmic i compromès.
Perfil sènior amb experiència al sector de la rehabilitació d'entorns professionals Funcions: Gestió del circuit de compres:Realitzar Planificació i Control de Compres.Tramitar comandes, ordres de compra i organitzar logística de lliurament.Negociar amb proveïdors.Gestió del circuit de vendes.Facturació a clients per grau d'avenç.Elaboració Estadística de vendes i obtenció d'informes de marges comercials per a la Direcció.Ofereix: Tipus de relació professional: Contracte laboral.Tipologia de contracte: Indefinit.Núm. Hores setmanals: 40.Horari: De 8h / 9h a 14h de 15h a 17h / 18h.Retribució brut anual: 30.000 €.Requisits: Categoria professional: Oficial Administratiu 1era.Formació complementària. Es valorarà formació en:Compres i negociació.Gestió documental de coordinació de prevenció de riscos laborals.Gestió de projectes.Gestió de pressupostos.Realització de reporting mensual.Temps d'experiència: +5 anys.Coneixements informàtics: Paquet Office, Excel, SQL Obres, ERP, TCQ, Presto o altres programes de pressupostos d'obra.Altres requeriments específics: Carnet de conduir.Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Preocupació per l'ordre i la qualitat.Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat.
#J-18808-Ljbffr