Descripció de l'oferta
Empresa líder al sector immobiliari, ubicada de forma immillorable i amb un equip de més de 20 persones. Necessitem incorporar al nostre equip una persona que ens doni suport al departament de BACK OFFICE.
Seleccionem Recepcionista Administratiu / va amb experiència, que desitgi participar al nostre projecte, aportant estabilitat laboral i la possibilitat de desenvolupar-se professionalment.
Experiència professional necessària en: Immobiliària, agències, patrimonials, administradors de finques...
Resulta imprescindible que estigui acostumat / da a tot l'entorn nostre de feina i sobretot al nostre argot (locals, edificis, rendibilitat, patrimoni...).
Ha de dominar les eines office (Word, Excel, ppt...) i recerques d'internet. Tràmits ajuntaments, certificats electrònics.
Ha d'escriure i parlar perfectament català i castellà; altres idiomes molt valorables.
Acostumat / da a treballar en equip i sota pressió. Persona de fàcil tracte, amb iniciativa, amb ganes d'aprendre, amb capacitat de superació, molt resolutiva, discreta, dinàmica, implicada i fidel a l'empresa.
Com empresa aportem:
Ubicació immillorable, bon ambient laboral, beneficis socials, horari flexible de 8h setmanals amb 1 hora per dinar com a mínim, divendres a la tarda no es treballa i jornada intensiva a l'agost.
FuncionsAtenció al client presencial a l'oficina.Atenció telefònica.Altres tasques administratives.Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: 9h a 19h certa flexibilitat (Divendres a fins les 15h)
Retribució brut anual: 18.000 / 20.000 en funció de la vàlua
RequisitsCategoria professional: AuxiliarsFormació complementària: Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració o equivalentCastellà, català i valorable anglès.Temps d'experiència: 1-3 anysConeixements informàtics: Paquet office (Word, Excel, PPT i Outlook).Altres requeriments específics: AptitudsHabilitats socials i comunicativesProactiu / vaResponsableBona imatgeOrganitzat / daResolutiu / vaEmpàtic / aFiableAgilitatFàcil aprenentatgeValorable residència propera a Barcelona.
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat.
Idiomes: Català - Llengua materna.
#J-18808-Ljbffr