**Característica**
**Descripció**
- Data d'alta:
- 14/02/2024
- Estat de l'oferta:
- Oberta
- Població:
- Reus
- Places:
- 1
- Resum:
- Administració i atenció a la clientela empresa telecomunicacions i informàtica. Formació a càrrec d'empresa.
- Funcions:
Atenció a la clientela i a empreses. Assistència a la direcció en creació i actualització de contractes. Seguiment de comptes actius d'empreses, servei adaptatiu i fidelització. Seguiment i control de clientela i empresa, agenda, pressupostos. Recepció de comandes comercials d'empreses, resposta a sol-licituds d'informació, seguiment de campanyes comercials, etc. Tancament de visites comercials, reunions i vídeo conferencies amb possibles clientela. Manteniment i actualització de BBDD. Elaboració d'informes de seguiment i control de resultats.
- Horari:
- 09 - 18 | 09 - 13 i 15 - 19:00 (opcional)
- Jornada laboral:
- Jornada completa
- Notes jornada:
- de dilluns a divendres
- Tipus de contracte:
- Indefinit a Temps complet
- Durada del contracte:
- Indefinit
- Sou orientatiu:
- 18.000
- Experiència:
- 3 anys
- Edat:
- Entre 16 i 67 anys.
- Formació reglada:
- Cicle formatiu de grau mitjà. FP 1r grau
- Altra formació:
- Es valorarà qualsevol altra titulació superior
- Idiomes:
- Català (Superior), Castellà (Superior), Anglès (Superior)
- Informàtica:
- Ofimàtica, Xarxes, Internet
- Observacions:
VALOREM: - Habilitats organitzatives. - Excel-lents capacitat de comunicació, tant verbal com escrita. - Capacitat per a treballar amb terminis i objectius de treball i revisió de resultats. - Facilitat de treball en equip en un ambient familiar. VALORABLE: - Coneixements sobre el sector tecnològic, retail o similar.
- Tipus ocupació:
- Auxiliar administratiu/vaSi t'interessa aquesta oferta i t'hi vols apuntar cal que iniciïs sessió o et registris