Fundació que treballa per la inclusió sociolaboral de les persones amb discapacitat i amb problemàtica de salut mental selecciona un/a tècnic/a de gestió.
Tasques:
- Justificar pressupostos de projectes i accions específiques financiades via subvencions públiques, dins dels terminis establerts per les convocatòries, assegurant el compliment normatiu que cada finançador estableixi.
- Preparar de la part econòmica dels comptes justificatius dels ajuts i distribuir la despesa entre els diferents projectes d'acord amb el pressupost i amb el quadre de cofinançadors.
- Vetllar per mantenir un control adequat enfocat a obtenir la màxima transparència, la rendició de comptes als donants i la seguretat jurídica de la justificació econòmica dels fons obtinguts.
- Integrar la justificació tècnica dels projectes en una memòria per justificar les accions realitzades.
- Controlar les fases comptables de les subvencions i els reintegraments de les subvencions.
- Elaborar i controlar els pressupostos i estats de comptes de l?entitat.
- Elaborar tancaments comptables i de tresoreria.
- Elaborar informes i recopilació de dades sobre la gestió comptable, financera i de tresoreria.
- Gestionar la tresoreria.
- Gestionar la comptabilitat a través del programa SAGE.
- Vetllar per la correcta aplicació de les disposicions legals que incideixen en la comptabilitat. Gestionar el diferents impostos i la presentació de declaracions.
- Donar suport i vetllar per a un correcte funcionament de la part laboral a la gestoria en matèria de contractació administrativa.
S'ofereix:
- Contracte indefinit
- Jornada completa.
- Horari de 37h/setmana de 08:00 a 14:00h i de 15:00h a 18:00h de dilluns a divendres. Hi ha possibilitats de tenir flexibilitat horària i teletreball (un cop la persona s'hagi integrat a l'entitat i a les seves responsabilitats).
- Salari de 25.000€ bruts mensuals.
- Incorporació al setembre.
Requisits:
- Imprescindible:
- Tenir titulació univeristària en economia, administració d'empreses o administració pública.
- Tenir un nívell C de Català acreditat.
- Domini del castellà.
- Tenir experiència amb fulls de càlcul i coneixements dels programes SAGE i B2router.
- Tenir experiència en tasques similars:
- Tenir experiència en entitats del sector social.
- Experiència en la gestió comptable d'una entitat.
- Tenir experiència en la gestió de tresoreria.
- Domini de confecció de comptes justificatius de subvencions, adscrits al finançament públic.
- Es valorarà:
- Tenir experiència en la justificació econòmica de subvencions d'àmbit autonòmic català i municipal.
- Coneixement de la normativa i de la tramitació de subvencions a nívell municipal, autonòmic i estatal.
- Experiència en la tramitació de subvencions específiques per exemple COSPE, de la línia del Departament de Drets socials de la Generalitat de Catalunya.
- Experiència en la interpretació de bases de convocatòries i normativa aplicable.
- Es valorarà experiència en la presentació d'impostos, nòmines i seguretat social.
Per tal de continuar amb el procés, un cop s'hagi fet la preselecció, serà necessari passar un qüestionari telemàtic.