Empresa de serveis selecciona una persona de suport per a gestionar: reparacions, manteniment i incidències; conservació del patrimoni, neteja, jardineria...
Tasques:
- Visita als clients al seu habitatge/oficina per entrevista i estudi de necessitats
- Assessorament integral en gestió patrimonial: reparacions i incidències; conservació de patrimoni: neteja, jardineria ; gestions i tràmits documentals pels immobles i patrimonis
- Redactar pressupostos de manteniment i millora dels habitatges
- Gestionar contractes d'obres, reparacions, manteniment, plagues
- Realitzar el seguiment de les obres, reparacions i serveis pressupostats
- Gestió i control documental dels mateixos
- Tràmits immobiliaris, seguretat, cèdules, certificats energètics
- Gestió, canalització i resolució d'incidències
- Seguiment de l'execució dels pressupostos fins a la seva finalització
- Gestió de resolució d'expedients, control de les esmenes, comunicació amb clients envers aquestes accions, i control de gestió documental dels expedients tramitadors.
- Gestió de projectes diversos
S'ofereix:
- Contracte a temps parcial
- Horari de 9:00h-13:00h
- Franja salarial a l'entorn dels 9.000-10.000€/bruts anuals
- Valorable: titulació grau mitjà o superior relacionada amb el lloc de treball /experiència en lloc similar
- Metòdic/a amb actitud amable, eficient, servicial, responsable
- Gran capacitat comunicativa i organitzativa capaç de treballar en un entorn de ritme ràpid, llenguatge clar i actitud professional al telèfon.
- Capacitat d'organització i priorització
- Coneixement alt d'eines ofimàtiques
- Habilitat per adaptar-se a les diferents tasques que es demana en aquesta posició.
- Disposició per aprendre i tenir habilitats comunicatives i comercials.
- Domini del català i castellà nívell nadiu