Si el que t'agrada és la gestió de persones i penses que amb la teva feina pots ajudar en la relació entre les persones empleades i l'organització, aquesta oferta és per a tu!
Per què treballar en una entitat del tercer sector com a tècnic/a laboral?
- Tindràs l'oportunitat d'aportar la teva expertesa en un grup d'entitats del sector social amb centres de treball a tot Catalunya que vetllen per millorar la qualitat de vida de les persones amb menys recursos o en situació de risc.
- Treballaràs amb un equip ampli amb qui compartir decisions i coneixements.
- Tindràs autonomia per gestionar les relacions laborals d'una de les entitats del grup.
- Comptaràs amb la coordinació fluïda de les persones responsables de l'área laboral i de recursos humans.
- Podràs conciliar la vida personal i laboral gaudint d'un horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h i una tarda a la setmana fins a les 18 h.
**Què faràs?
**
La teva missió principal serà responsabilitzar-te de la gestió de la nòmina i de la correcta aplicació de la normativa laboral vigent.
**Com ho faràs?
**
- Participaràs de la revisió de procediments i proposta d'accions de millora per guanyar eficiència.
Supervisaràs l'aplicació i el compliment dels procediments laborals i, confeccionaràs i avaluaràs indicadors i informes de l'área.
- Assessoraràs les persones referents i tècniques de territori per adaptar les necessitats de contractació als serveis.
- Vetllaràs per al compliment de la Llei de Protecció de dades en l'área d'administració de personal.
**Què obtindràs?
**
- Un contracte indefinit al 100% de la jornada a 37,5 hores setmanals.
- Un sou entre 20.967€ i 24.925€ bruts anuals en funció de l'ajust competencial al perfil.
- Horari de dilluns a divendres de 8 a 15 h i una tarda a la setmana fins a les 18 h.
Com serà el procés?
- Et contactarem en una primera trucada on t'explicarem amb més detall l'oferta i parlarem de les teves motivacions i expectatives.
Si t'interessa, et farem arribar una petita prova tècnica i un test per valorar el nostre encaix.
- Et reuniràs en una entrevista en línia amb la companya de l'equip de selecció referent d'aquesta vacant.
- La segona entrevista serà amb la persona responsable de l'área laboral.
Si valores treballar en una empresa amb valor social, tenir autonomia en la gestió de personal i tens ganes de sumar a millorar els procediments laborals del grup d'entitats, t'estem esperant, inscriu-te a l'oferta!
**Què et farà triomfar?
**
- Tenir formació en relacions laborals, ciències del treball o ser Graduat Social.
- La teva experiència major de tres anys com a tècnic/a laboral en gestió de nòmines i assegurances socials.
- Els teus coneixements sobre legislació laboral.
- El domini de la Seguretat Social (Sistema Red, Winsuite, Siltra)
- La teva capacitat per assessorar el client intern en aspectes laborals.
- L'agilitat resolutiva en la gestió.
- Les habilitats de comunicació oral i escrita.