Empresa que desenvolupa una plataforma de gestió per centres educatius, 100% digital, que comercialitza mitjançant internet i que s'usa en escoles de tot el món, necessita incorporar de forma immediata una persona responsable d'atenció al client i que doni suport a l'equip de continguts.
Tasques: Donar suport a atenció als usuaris: L'objectiu és gestionar les consultes que realitzen els diferents usuaris de l'aplicació.
Pràcticament la totalitat d'aquestes consultes arriben via correu electrònic i es gestionen amb l'aplicació Helpscout per fer-ho més amè i pràctic.
Formació i acompanyament a centres educatius: Hi ha un volum gran de centres educatius que s'inicien en l'ús de l'aplicació cada any i ajudar-los a donar els primers passos de forma satisfactòria és clau per l'èxit.
Per tant cal realitzar formacions a centres els primers dies d'ús i també ser proactiu per analitzar l'ús que estan fent de la plataforma i proposar-los millores amb la finalitat d'evitar problemes futurs.
Màxim als usuaris realitzar tots els processos per ells mateixos.
També busquem que els continguts millorin la conversió i el rendiment, minimitzin la necessitat d'haver de contactar amb atenció al client i aconseguir que els usuaris siguin autònoms en tots els processos.
També inclou la supervisió dels continguts existents per assegurar que siguin correctes i estiguin al dia amb la màxima eficiència possible.
També cal realitzar traduccions a altres idiomes o bé coordinar-les amb la resta de l'equip i realitzar algunes tasques administratives puntuals.
S'ofereix: Jornada de 40 h/setmanals.
Jornada intensiva divendres i part de l'estiu.
Contracte laboral indefinit.
Horari: de dilluns a divendres amb entrada i sortida flexible, entrant a partir de les 8:30 i amb el descans al migdia entre 45 minuts i dues hores.
Possibilitat de tele treball.
Requisits mínims: Informàtica i Internet: Nivell alt (mínim 180 pulsacions minut).
Català i castellà: alt.
Correcció i bona expressió oral i escrita, sense faltes d'ortografia.
Un cert perfil comercial per ajudar a centres entendre amb quina versió del producte treballaran millor.
Experiència en atenció al client.
Domini de blocs (wordpress) i xarxes socials.
Domini de Google Docs, Spreadsheets i Slides.
Disposició a l'aprenentatge continuat.
Coneixements valorables: Un segon idioma, ja sigui anglès o francès.
Coneixements bàsics de posicionament a internet des d'un punt de vista de continguts.
Gestió de la reputació online.
Coneixements d'HTML.
Coneixements de disseny gràfic.
Domini xarxes socials.
Gestió de Google Ads.
#J-18808-Ljbffr