22684- Responsable D'Atenció Als Usuaris/Àries I

Detalles de la oferta

Empresa que desenvolupa una plataforma de gestió per centres educatius, 100% digital, que comercialitza mitjançant internet i que s'usa en escoles de tot el món, necessita incorporar de forma immediata una persona responsable d'atenció al client i que doni suport a l'equip de continguts.
Tasques:

- ** Donar suport a atenció als usuaris**:L'objectiu és gestionar les consultes que realitzen els diferents usuaris de l'aplicació.
Pràcticament la totalitat d'aquestes consultes arriben via correu electrònic i es gestionen amb l'aplicació Helpscout per fer-ho més amè i pràctic.
- **Formació i acompanyament a centres educatius**:Hi ha un volum gran de centres educatius que s'inicien en l'ús de l'aplicació cada any i ajudar-los a donar els primers passos de forma satisfactòria és clau per l'èxit.
Per tant cal realitzar formacions a centres els primers dies d'ús i també ser proactiu per analitzar l'ús que estan fent de la plataforma i proposar-los millores amb la finalitat d'evitar problemes futurs.
màxim als usuaris realitzar tots els processos per ells mateixos.
També busquem que els continguts millorin la conversió i el rendiment, minimitzin la necessitat d'haver de contactar amb atenció el client i aconseguir que els usuaris siguin autònoms en tots els processos.
També inclou la supervisió dels continguts existents per assegurar que siguin correctes i estiguin al dia amb la màxima eficiència possible.
També cal realitzar traduccions a altres idiomes o bé coordinar-les amb la resta de l'equip i realitzar algunes tasques administratives puntual.
S'ofereix:

- Jornada de 40 h/setmanals.
Jornada intensiva divendres i part de l'estiu
- Contracte laboral indefinit
- Horari: de dilluns a divendres amb entrada i sortida flexible, entrant a partir de les 8:30 i amb el descans al migdia entre 45 minuts i dues hores.
- Possibiltat de tele treball
- Informàtica i Internet: Nívell alt (mínim 180 pulsacions minut).
- Català i castellà: alt
- Correcció i bona expresió oral i escrita, sense faltes d'ortografia.
- Un cert perfil comercial per ajudar a centres entendre amb quina versió del productetreballaran millor (ajudant així els primers passos del nostre equip de desenvolupament de negoci).
- Experiència en atenció al client
- Domini de blocs (wordpress) i xarxes socials
- Domini de Google Docs, Spreadsheets i Slides
- Disposició a l'aprenentatge continuat

Els coneixements valorables són:

- Es valorarà molt positivament un segon idioma, ja sigui anglès o francès
donat que tenim usuaris a tot el món.
Es farà prova de nívell oral i escrita en tots els idiomes.
- Coneixements bàsics de posicionament a internet des d'un punt de vista de
continguts, no de Marketing i estratègia
- Gestió de la reputació online
- Coneixements d'HTML
- Coneixements de disseny gràfic
- Domini xarxes socials
- Gestió de Google Ads


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Mozos/As Almacén Sector Alimentación [Vkv-233]

¿Estás buscando una nueva oportunidad laboral? ¿Quieres trabajar en una importante empresa del sector de la pastelería situado en Bonmatí?¿Tienes experiencia...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

23319 - Recepcionista Administratiu/Va [Oe-725]

Important empresa de serveis de neteja de la zona de la Selva , necessita incorporar a plantilla una recepcionista a les seves oficines de Riudellots de la S...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

(Ptz-263) - Responsable De Centro - Recambios Y Posventa

Descripción¿Tienes formación en mecánica o electromecánica de automoción y gestión de empresas? ¿Tienes experiencia en el área de posventa en concesionarios ...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

B-226 | Agente Profesional

OPORTUNIDAD: Ampliamos Dpto. para 2023 con trabajo estable. Estamos interesados en una persona con valía para el asesoramiento presencial a clientes, y que p...


Ares Consultores - Burgos

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-16T00:59:46.316Z