EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, **per al Servei de Gestió de Pacients**, ofereix:
**Descripció del servei**:
El Servei de Gestió de Pacients i Atenció Ciutadana, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l'àmbit assistêncial (acollida a l'usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col-laborant en la prestació d'una assistència integral i de qualitat.
**Funcions generals**:
- Assegurar el compliment de les accions de caràcter tècnic vinculades a la gestió de pacients en la _Unitat d'Atenció al Ciutadà_ adoptant les instruccions de la _Direcció de Gestió de Pacients_ i d'acord amb els protocols, procediments i la normativa legal vigent, amb la finalitat de contribuir a l'adequat desenvolupament de l'activitat del centre.
- Supervisar l'organització, registre, arxiu i seguiment per l'actualització dels documents administratius que s'elaboren en l'àmbit funcional de la _Unitat d'Atenció al Ciutadà._
- Coordinar la gestió administrativa pròpia de la resolució d'incidències, reclamacions, suggeriments i consultes, queixes rebudes per part de la ciutadania o bé d'institucions vinculades, assegurant una gestió multidisciplinària organitzada entre serveis, dinamitzant el seu funcionament i vetllant per la seva correcta execució.
- Dur a terme el tractament de la informació, disseny i elaboració d'informes quantitatius/qualitatius de l'àmbit d'opinió de la ciutadania, a partir de la informació obtinguda, per identificar noves necessitats corporatives. Monitoratge d'indicadors d'opinió de la ciutadania amb els serveis oferts per part del CCSPT, a partir de la metodologia i eines d'avaluació vigents.
- Col-laborar en l'elaboració i implementació dels programes d'innovació i digitalització a la unitat d'adscripció basats en la planificació, gestió i avaluació de la qualitat percebuda pels ciutadans del sistema sanitari públic, concretament en projectes de l'àmbit de la salut i, específicament, en projectes relacionats amb l'atenció ciutadana.
- Proposar, amb visió estratègica, accions de millora així com propostes i solucions davant les incidències sorgides en els processos, a partir de l'opinió recollida en la unitat.
- Donar suport tècnic en els projectes transversals de millora continua de la qualitat en l'àmbit de la gestió ciutadana i realitzar i/o supervisar la proposta d'informes, instruccions, resolucions i altres tràmits compresos dintre dels processos de l'àmbit funcional de la unitat d'adscripció, adoptant una visió holística que afavoreixi les sinergies entre departaments.
- Organització de sessions i reunions multidisciplinàries amb serveis assistêncials i no assistêncials, oferint els canals de comunicació adients per realitzar difusió de la informació generada en la UAC vinculada al servei corresponent.
- Gestionar l'equip al càrrec pel correcte assoliment de l'anteriorment esmentat, assegurant la motivació i integració dels seus membres.
**Requisits**:
- Titulació oficial universitària (diplomatura, llicenciatura o grau) en Psicologia, Treball Social, Comunicació, o altres estudis relacionats competencialment amb el lloc de treball.
- Competències professionals: capacitat analítica, d'organització i planificació, orientació a resultats i elevada disposició per a la interacció amb la ciutadania i per al treball en equip, amb bones capacitats d'anàlisi i de seguiment dels projectes.
- Nívell de català C1.
***
**Es valorarà**:
- ** Currículum Vitae i formació posgraduada i/o específica** relacionada competencialment amb el lloc de treball.
- **Experiència en el sector de la salut** desenvolupant rols que involucrin una interacció directa amb pacients i familiars, amb especial interès en la gestió operativa i executiva de serveis d'atenció al pacient en l'àmbit sanitari, preferiblement en un hospital de tercer nívell.
- **Excel-lents habilitats de comunicació **per garantir una relació clara i efectiva tant amb el personal de l'hospital com amb els pacients i els seus familiars i/o acompanyants. S'inclouen habilitats d'escolta activa, empatia i capacitat per a transmetre informació de manera comprensible i efectiva.
- **Lideratge i gestió d'equips**. Haurà de liderar i supervisar l'equip encarregat de l'atenció al ciutadà, així com altres equips afins vinculats a l'atenció directa al pacient dintre del mateix departament de responsabilitat. És necessari garantir unes habilitats de gestió de personal, capacitat per a motivar i desenvolupar als membres de l'equip, així com per a resoldre conflictes i prendre decisions eficaces amb una actitud resolutiva i proactiva.
- **Orientació i servei al pacient.** Ha d'oferir u