.EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, pel Servei de Gestió de Pacients, ofereix:Descripció del servei:El Servei de Gestió de Pacients i Atenció Ciutadana, amb dependència de la Direcció Assistencial i de Serveis Transversals, incorpora funcions i responsabilitats de suport a l'àmbit assistencial (acollida a l'usuari i programació, i atenció a la ciutadania). Desenvolupa un treball interrelacionat i compleix el rol de nexe en gestions administratives amb tots els serveis, col·laborant en la prestació d'una assistència integral i de qualitat.Funcions generals:Donar suport en l'organització, registre, arxiu i seguiment de documents administratius que s'elaboren en l'àmbit funcional de la Unitat d'Atenció al Ciutadà .Gestió administrativa en la resolució d'incidències, reclamacions, consultes, queixes rebudes per part de la ciutadania o bé d'institucions mitjançant la tramitació telemàtica dels expedients en el sistema d'informació, assegurant una gestió multidisciplinària coordinada entre serveis, dinamitzant el seu funcionament i vetllant per la seva correcta execució.Realitzar la interlocució, presencial o telefònica, amb els agents implicats (ciutadania, usuaris, institucions sanitàries, entre d'altres) sobre qüestions que es derivin dels processos de l'àmbit funcional de la unitat d'adscripció, assegurant l'execució en el marc estratègic d'actuació.Dur a terme el tractament de la informació, disseny i elaboració d'informes quantitatius/qualitatius de l'àmbit d'opinió de la ciutadania, a partir de les diferents eines d'avaluació de l'experiència del pacient (NPS, grups focals, enquestes de satisfacció, entrevistes personalitzades, avaluació de reclamacions/suggeriments/agraïments), per identificar noves necessitats.Proposar punts de millora així com solucions davant les incidències sorgides en els processos en els quals duu a terme tasques administratives, amb visió estratègica.Participar en els projectes d'innovació i digitalització a la unitat d'adscripció basats en la planificació, gestió i avaluació de la qualitat percebuda pels ciutadans del sistema sanitari públic, concretament en projectes de l'àmbit de la salut i específicament en projectes relacionats amb la participació ciutadana, la comunicació institucional i, essencialment, l'experiència del pacient.Donar suport en els projectes transversals de millora continua de la qualitat en l'àmbit de la gestió ciutadana i realitzar la proposta d'informes, instruccions, resolucions i altres tràmits compresos dintre dels processos de l'àmbit funcional de la unitat d'adscripció.Proporcionar suport administratiu en l'organització de sessions i reunions de la unitat d'adscripció.Requisits:Títol de Grau Superior en Administració i Finances.Carta de motivació.Nivell de català C1