La Fundació Pere Tarres cerca un/a Tècnic/a de Marketing pel departament, de manera temporal per una substitució.Les seves principals funcions seran:- Vetllar per aconseguir els objectius consensuats amb les seccions FPT, aportant valor- Garantir concepte, idea creativa i producció de les campanyes de màrqueting que transmetin l'essència de la Fundació Pere Tarrés així como la correcta difusió i venda dels serveis de la Fundació Pere Tarrés.- Vetllar que la transmisió de les feines a les àrees de màrqueting es dú a terme correctament per tal que garantitzin alineació d'objectius de la secció i l'área.- Incorporar processos de millora continua i sistemes per mesurar les accions i poder evaluar-les i obtenir aprenentatges- Detectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la Fundació Pere Tarrés.- Dissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la Fundació Pere Tarrés, implementar-les i fer-ne el seguiment.- Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.- Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.- Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.- Realitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la Fundació Pere Tarrés, amb processos de medició de ROI per accions específiques.- Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting.- Contribuir a la coherència del pla de marqueting global de la Fundació Pere Tarrés i a les politiques de Comunicació i Màrqueting- Conèixer els procediments i instruccions tècniques del sistema de gestió de qualitat i medi ambient que siguin d'aplicació.Condicions:- Horari de jornada completa de 09.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00- Temporalitat: anual- Incorporació inmediata- Departament molt potent i dinàmic- Busquem persona orientada a resultats i perspectiva estratègica- Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrqueting.- Experiència prèvia mínima de 2 anys en l'àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.- Capacitat de redacció i síntesi, coneixements en programes de disseny, SEO, SEM, google analytic