Funcions i responsabilitats: Col·laborar en el procés de facturació externa, el seu seguiment i anàlisi. Col·laborar en el seguiment econòmic de l'execució dels expedients de contractació de subministraments i serveis. Co·laborar en l'elaboració de la proposta de pressupost anual i dur a terme el control pressupostari i de gestió, assegurant la correcta imputació d'ingressos i costos, i la valoració de les provisions. Analitzar i controlar les possibles desviacions en funció dels objectius establerts. Col·laborar en l'automatització de processos que facilitin el control econòmic i pressupostari. Col·laborar en l'elaboració de la comptabilitat analítica, aportant millores en la construcció de la mateixa. Requisits: Grau o titulació equivalent en Ciències Econòmiques, Ciències Empresarials, Administració i Direcció d'Empreses o titulacions de contingut similar. Experiència mínima de 5 anys. Domini d'eines ofimàtiques Microsoft Office a nivell d'usuari avançat. Domini del català i el castellà tant a nivell oral com escrit. Iniciativa, dinamisme, capacitat analítica, presa de decisions i capacitat de treball en equip. Habilitat per a les relacions personals i la comunicació verbal i escrita. Aspectes a valorar: Experiència a empreses del sector sanitari. Experiència de treball amb SAP. Grau, postgrau o cursos específics en Gestió i Administració Pública, Contractació Pública i Control pressupostari en l'àmbit públic. Experiència en funcions d'auditoria (preferiblement Big Four) i/o consultoria d'organització i processos en el sector sanitari. Nivell d'anglès First. Que oferim: Jornada completa (dilluns a dijous de 8:30h a 17:30h i divendres de 8:30h a 14:00h). Contracte indefinit. Si tens ganes de formar-te i créixer amb els millors professionals, un equip generós, agraït i cohesionat, inscriu-te en aquesta oferta i t'explicarem tots els detalls.Inscriu-te ara!
#J-18808-Ljbffr