Televenda / Telemarketer _ Persona Amb Gran Capacitat De Comunicació

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Televenda / Telemarketer - Persona amb gran capacitat de comunicació Descripció de l'oferta Estem actualment en un moment de creixement i en la cerca constant de personal qualificat per donar el millor servei. La nostra oferta es pot ajustar a les necessitats dels/les treballadors/es, tant en la disponibilitat horària com en la conciliació. La possibilitat de promoció i creixement dins l'empresa és un dels factors que volem destacar per aquells treballadors que tinguin la voluntat d'assolir nous reptes i tasques dins l'empresa.
Funcions i requisits de la vacant Perfil requerit:
Persona alegre i amb optimisme.
Amb ganes de treballar i perseverant.
Gran capacitat de comunicació.
Amb iniciativa i dinamisme.
Responsable.
Amb capacitat de concentració i enfocament en objectius.
Empatia.
Seguretat en si mateix/a.
Honest/a.
Objectius:
Estudi de mercat i creació de llistes de clients potencials.
Gestió de trucades telefòniques amb l'objectiu d'obtenir informació del contacte directe (encarregat/da de compres, responsable de màrqueting,...) i creació de base de dades.
Enviament de correus de primer contacte (amb plantilla) amb l'objectiu de donar a conèixer la nostra empresa i punts forts.
Possibilitat d'introducció al procés de venda.
Presentació de Rapport setmanal.
Condicions que ofereix l'empresa Lliure disposició del/la treballador/a (entre 20 i 30 hores setmanals).
Perspectiva de la feina Previsió d'incorporació. El salari es negociable a negociar segons el nombre d'hores acordades.
Altres dades a destacar Teletreball des de casa.
Sou fix segons hores acordades (entre 20 i 30 hores setmanals a convenir).
Possibilitat de comissions per venda (en cas d'entrar en processos de venda).
Contracte de prova de 3 mesos amb incorporació immediata després de la prova.
Facilitats horàries i conciliació segons les necessitats.
Tracte proper i fluid per part de l'empresa.
Gran interès en promocionar i millorar condicions dins l'empresa.
Requisits mínims - Graduat escolar amb titulació Graduat escolar
- EGB amb titulació EGB
- Certificat escolaritat amb titulació Certificat escolaritat
- Certificats Professionals amb titulació Activitats administratives en la relació amb el client (ADGG0208)
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- FP II amb titulació Administratiu i Comercial
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
No es requereix experiència professional.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Cajero/A Indefinido 40H Rotativo Platja D'Aro

Leroy Merlin es la empresa líder en acondicionamiento del hogar en España (bricolaje, construcción, decoración y jardinería). La compañía ofrece sus producto...


Leroy Merlin España - Burgos

Publicado 21 days ago

Vigilante De Seguridad

A continuación detallamos las funciones y requisitos habituales para este tipo de puesto:Funciones:Control de accesos, rondas y tareas de vigilancia en gener...


Securitas - Burgos

Publicado 6 days ago

Atención Al Cliente En Oficina Y Tienda

¿Te gustaría poder trabajar cara al público i/o desarrollar las competencias y habilidades sociales y comunicativas? ¿Te encuentras en búsqueda de empleo y t...


Fundación Adecco - Burgos

Publicado 6 days ago

Auxiliar De Ayuda A Domicilio Zona Riocavado De La Sierra, Burgos

Buscamos incorporar un/a Auxiliar de Ayuda a Domicilio para uno de nuestros centros de trabajo ubicado en Riocavado de la Sierra, Burgos. Principales funcion...


Senior - Servicios Integrales - Burgos

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-21T21:55:02.746Z