Fundació Pere Tarrés
La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu.
Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Descripció de l'oferta
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Tècnic/a de màrqueting per a cobrir una vacant al departament.
Haurà d'analitzar les necessitats de l'entitat, l'entorn, competència, mercat i tendències, per tal d'elaborar propostes de màrqueting, que vetllin per assolir els objectius consensuats.
Entre altres funcions es responsabilitzarà de:
Conèixer el producte (secció, activitats i projectes) i contribuir a la seva millora o adaptació.
Realitzar seguiment de les accions de màrqueting i informes finals de les campanyes.
Detectar i analitzar els perfils i les geografies dels clients potencials per oferir-los els serveis i productes de la Fundació.
Dissenyar les campanyes de màrqueting de les seccions assignades de la FPT, implementar-les i fer-ne el seguiment.
Elaborar els continguts de les peces de difusió (fulletons, cartells, posts a mitjans online...) i validar amb Direcció de Màrqueting i interlocutor de la Secció.
Elaborar a partir de la informació aportada per la secció, el Pla de Mitjans de la campanya que s'ajusti a l'objectiu, al pressupost i a l'estratègia global de Comunicació i Màrqueting de la institució.
Distribuir i supervisar les tasques que han traspassat a les àrees de màrqueting vetllant que es transmetin els objectius a treballar i que estiguin alineats amb objectius i mandatories del Briefing.
Gestionar i controlar el pressupost assignat, minimitzant i optimitzant les despeses de producció i difusió i aportar idees alternatives en aquest sentit.
Realitzar els plans de màrqueting globals per a les àrees que correspon de la FPT, amb processos de medició de ROI per accions específiques.
Establir mecanismes de seguiment de pressupost Global de màrqueting.
Contribuir a la coherència del pla de màrqueting global de la FPT i a les polítiques de Comunicació i Màrqueting.
Què oferim?
Lloc de feina: Oficines de la Fundació Pere Tarrés a Barcelona.
Incorporació: Setembre.
Tipus de contracte: indefinit.
Jornada: Completa, 37,5h/setmanals.
Horari: Flexibilitat horària amb possibilitat de dues tardes lliures.
Possibilitat de treball en remot de manera parcial a partir dels 3 mesos.
Requisits
Formació: Llicenciatura o grau en publicitat i RRPP, o Comunicació Audiovisual, econòmiques (amb especialitat en màrqueting i publicitat) o formació en màrqueting digital, social media màrqueting.
Experiència prèvia mínima de 2 anys en l'àmbit de màrqueting i publicitat, especialment en agència.
Experiència demostrada en estratègia i canals digitals (reconeixement de marca, creació de comunitat i vendes online).
Habituat/da a implementar estratègies de màrqueting digital (SEO, SEM, màrqueting de continguts, xarxes socials).
Analítica, seguiment de campanyes i funnels, elaboració de documents periòdics de KPIs.
Nivell de català i castellà bilingüe.
#J-18808-Ljbffr