Descripción A VINCLE – Associació per la Recerca i l'Acció Social estem cercant un/a Tècnic/a de gestió pels Serveis d'Assistència tècnica per a l'impuls i suport en obres de rehabilitació d'edificis i d'habitatges en el marc del Pla de Barris
Perfil/Requisitos Condicions particulars d'aquesta oferta de feina
Condicions que hauran de complir les candidates, més enllà dels requisits i les competències que descrivim més avall:
- Persones en situació de desocupació de 45 anys o més
- Dones desocupades de 30 anys o més en situació de vulnerabilitat
- Persones desocupades de llarga durada de 30 anys o més
- Persones desocupades migrades d'origen extracomunitari de 30 anys o més
A efectes d'aquesta oferta, es consideren dones en situació de vulnerabilitat les que compleixin un o més dels requisits següents:
- Dones destinatàries de la renda garantida de ciutadania
- Dones en situació de violència masclista
- Dones que siguin mares de famílies monoparentals
- Dones amb situació de discapacitat reconeguda legalment
- Dones desocupades no perceptores de prestació per desocupació
Tasques i funcions
- Experiència en gestió administrativa, control de procediments i control econòmic
- Coneixements de comptabilitat
- Supervisió dels contractes amb les empreses responsables de l'execució de les obres designades per la comunitat de propietaris
- Suport en la tramitació de les autoritzacions d'obres que pertoquin
- Suport en la tramitació de subvencions individuals
- Suport a les previsions de finançament de les obres aprovades per la comunitat de propietaris i, si s'escau, suport a aquells propietaris que puguin accedir als ajuts de cohesió social
- Tècniques comunicatives i d'entrevista
- Domini del paquet office, sobretot Word i Excel
- Capacitat de treball en equip multidisciplinari
Requeriments i Competències
- Estudis Superiors en Administració i finances
- Experiència mínima d'un any en tasques de treball en assessorament a veïns i veïnes i suport administratiu a les persones i atenció telefònica
- Bon nivell de comunicació oral i escrita
- Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit
Característiques
- Jornada de 40 hores/setmana
- Horari de dilluns a divendres
- Contracte d'Obra i Servei
- Retribució segons Conveni Oficina i despatxos 23.376€ bruts anuals
- Incorporació immediata per substitució
- Ubicació Barcelona
- Valorable tenir discapacitat 33%
Competencias Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Trabajo en equipo
Nivel Empleado
Tipo de contrato Jornada completa
Duración Sin especificar
Salario Entre 18.001 y 24.000 € bruto/anual
Estudios mínimos Diplomado
Experiencia mínima Al menos 1 año
Fecha de inicio 20/11/2024
Nº de vacantes 1