Tècnic/A De Gestió

Detalles de la oferta

Descripción A VINCLE – Associació per la Recerca i l'Acció Social estem cercant un/a Tècnic/a de gestió pels Serveis d'Assistència tècnica per a l'impuls i suport en obres de rehabilitació d'edificis i d'habitatges en el marc del Pla de Barris

Perfil/Requisitos Condicions particulars d'aquesta oferta de feina

Condicions que hauran de complir les candidates, més enllà dels requisits i les competències que descrivim més avall:

- Persones en situació de desocupació de 45 anys o més

- Dones desocupades de 30 anys o més en situació de vulnerabilitat

- Persones desocupades de llarga durada de 30 anys o més

- Persones desocupades migrades d'origen extracomunitari de 30 anys o més

A efectes d'aquesta oferta, es consideren dones en situació de vulnerabilitat les que compleixin un o més dels requisits següents:

- Dones destinatàries de la renda garantida de ciutadania

- Dones en situació de violència masclista

- Dones que siguin mares de famílies monoparentals

- Dones amb situació de discapacitat reconeguda legalment

- Dones desocupades no perceptores de prestació per desocupació

Tasques i funcions

- Experiència en gestió administrativa, control de procediments i control econòmic

- Coneixements de comptabilitat

- Supervisió dels contractes amb les empreses responsables de l'execució de les obres designades per la comunitat de propietaris

- Suport en la tramitació de les autoritzacions d'obres que pertoquin

- Suport en la tramitació de subvencions individuals

- Suport a les previsions de finançament de les obres aprovades per la comunitat de propietaris i, si s'escau, suport a aquells propietaris que puguin accedir als ajuts de cohesió social

- Tècniques comunicatives i d'entrevista

- Domini del paquet office, sobretot Word i Excel

- Capacitat de treball en equip multidisciplinari

Requeriments i Competències

- Estudis Superiors en Administració i finances

- Experiència mínima d'un any en tasques de treball en assessorament a veïns i veïnes i suport administratiu a les persones i atenció telefònica

- Bon nivell de comunicació oral i escrita

- Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit

Característiques

- Jornada de 40 hores/setmana

- Horari de dilluns a divendres

- Contracte d'Obra i Servei

- Retribució segons Conveni Oficina i despatxos 23.376€ bruts anuals

- Incorporació immediata per substitució

- Ubicació Barcelona

- Valorable tenir discapacitat 33%

Competencias Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Trabajo en equipo
Nivel Empleado
Tipo de contrato Jornada completa
Duración Sin especificar
Salario Entre 18.001 y 24.000 € bruto/anual
Estudios mínimos Diplomado
Experiencia mínima Al menos 1 año
Fecha de inicio 20/11/2024
Nº de vacantes 1


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativo/A Contable Cuentas A Pagar

Te estamos buscando como: Administrativo/a Contable Cuentas a Pagar Ubicación Barcelona Tipo de contrato Indefinido Incorporación Inmediata En Laboratorio Bo...


Grupo Boniquet Sl - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativo/A Cuentas A Pagar

¿Te gustaría formar parte de una importante empresa del sector retail? ¿Estás buscando una oportunidad estable que pueda aportarte un crecimiento profesional...


Adecco - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-12-01T11:58:06.915Z