El PSSJD busca incorporar un/a tècnic/a d'anàlisi de dades per l'estructuració i anàlisi de dades, el disseny i elaboració d'informes i la generació d'indicadors clau de rendiment i quadres de comanament per a les diferents àrees de la institució. La persona s'incorporarà a la Unitat de Qualitat i Seguretat del Pacient (QiS), que vetlla perquè l'atenció al PSSJD compleixi els màxims estàndards d'excel-lència, posant el focus en la seguretat del pacient, els resultats en salut i experiència del pacient, l'eficiència de l'atenció i el benestar professional. L'equip de QiS està format per tècnics i personal administratiu de bagatge divers així com per professionals mèdics i d'infermeria que compaginen la pràctica assistêncial amb la seva tasca a la unitat. Aquests professionals treballen de forma molt propera amb les direccions assistêncials i corporatives, els comanaments i els professionals de base.
Participació en la presa de requisits d'usuari, definició de mètriques i suport en la definició d'estàndards i indicadors. Col-laboració amb la direcció de SSII per l'extracció de dades, neteja i preparació de les dades. Estructuració de dades provinents dels diferents sistemes del PSSJD. Construcció de quadres de dades partint de diferents fonts. Desenvolupament d'eines de representació gràfica.
- Experiència 1 anys. Experiència mínima d'un any en tractament i gestió amb dades Experiència en bases de dades i SQL Experiència en sector salut
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- llicenciatura o enginyeria - química (enginyeria)
- Competències / coneixements: Es requereix:Titulació universitària de llicenciatura, grau o enginyeria que capaciti per al lloc de treball Es valorarà:Màster o Postgrau que capaciti per al lloc de treball Coneixements d'estadística i explotació de real world data i/o experiència en eines de modelització i anàlisi de dades Coneixements de PowerBI, Powerquery i solucions de business intelligence
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Conveni SISCAT Carrera Professional Salari anual brut de 38000 a 42000 eu