Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto | F173

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto | F173
Empresa:

Cdmon


Detalles de la oferta

Tècnic/a Customer Care en 100% En remot.
Uneix-te al nostre equip en cdmon.com!
Som una destacada empresa espanyola de dominis i serveis web dedicada a crear una Internet oberta i de qualitat on qualsevol pugui estar.
Ens enorgulleix desenvolupar i oferir els nostres propis sistemes de hosting basats en Linux brindant una àmplia gamma de serveis als nostres clients.
Amb un fort enfocament en la innovació i un ambient laboral enriquidor i divers busquem persones apassionades per la tecnologia que vulguin créixer al costat de nosaltres.
Actualment estem buscant per a un/a Tècnic/a per al nostre departament de Customer Care.
El teu rol ser clau:Oferir una atenció excepcional als nostres clients a través de diversos canals ajudant-los a superar reptes tècnics i a aprofitar al màxim els nostres serveis.Ajudar als usuaris en el procés de migració web.Instal·lació de certificats de seguretat SSL segons les peticions i necessitats dels usuaris.Treballar amb el nostre equip de sistemes per a assegurar l'òptim rendiment dels nostres servidors i la seguretat de les plataformes web dels nostres clients.Contribuir amb idees per a la constant evolució dels nostres productes i serveis.Què busquem?Persones amb formació professional GM o GS en informàtica.Coneixements en Linux, Bash, Wordpress, Moodle, Prestashop i PHP.Experiència mínima de 2-3 anys en Atenció al client.Fluïdesa en català i castellà (parlat i escrit).Passió pel servei al client i una actitud sempre disposada a aprendre.Un enfocament proactiu cap a la resolució de problemes i la millora contínua.Oferim:La llibertat del treball 100% remot amb un contracte indefinit.Contracte de 38 hores/setmanals.Horari de dimecres a diumenge de 14.00 a 22.00.Un camí clar de creixement professional amb formació contínua perquè mai deixis de evolucionar.Accés a tecnologia d'avantguarda perquè donis el millor de tu.En cdmon promovem un entorn laboral inclusiu i divers on la igualtat d'oportunitats és un pilar fonamental de la nostra cultura empresarial. Animem a totes les persones qualificades a postular-se sense importar el seu gènere, raça, religió, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat, condició de discapacitat, edat o altres característiques que les facin úniques. El nostre procés de selecció prioritza la identificació d'habilitats, talent i potencial assegurant que cada decisió de contractació es basi en mèrits, competència i les necessitats estratègiques de la nostra empresa. En cdmon creiem fermament que la diversitat enriqueix el nostre ambient de treball, impulsa la innovació i contribueix a l'èxit col·lectiu.

#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Tècnic/A Customer Care, 100% En Remoto | F173
Empresa:

Cdmon


Junior Client Service Consultant (All Genders) | Co859

About us : Cocomore is not only a digital agency providing products and communication services for international clients like Nestlé, Procter & Gamble, Rabob...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 9 days ago

Client Advisor Puerto Banus (Full-Time 40H)

CELINE IS A FAST-GROWING FRENCH AND LEATHER-GOODS COUTURE HOUSE THAT BELONGS TO LVMH GROUP DRIVEN BY A NEW HOLISTIC AND CREATIVE PROJECT LED BY HEDI SLIMANE,...


Desde Celine - Barcelona

Publicado 9 days ago

Lpl342 | Customer Success Manager Barcelona

Help us transform the way Strategic Finance (FP&A) teams work. Abacum is a financial planning solution built specifically for today's tech finance teams. By ...


Desde Abacum - Barcelona

Publicado 9 days ago

Las Busca Canguro O Niñera - Trabajo De Niñera En Barcelona

Hola me llamo Yisel y me gustara conocer una canguro para que me preste apoyo de forma ocasional


Desde Sitly - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-09-26T14:42:18.301Z