Technical Support Helpdesk Junior

Technical Support Helpdesk Junior
Empresa:

Pli | Petronas Lubricants International


Detalles de la oferta

Established in 2008, PETRONAS Lubricants International manufactures and markets a full range of high-quality automotive and industrial lubricants products in over 80 markets globally.

Headquartered in Kuala Lumpur, PLI has over 30 marketing offices in 23 countries, managed through regional offices in Kuala Lumpur, Turin, Beijing, Belo Horizonte, Chicago and Durban.

Its state-of-the-art Global Research & Technology Center in Turin, Italy is home of innovative automotive engineering worldwide and the nucleus of its research and development initiatives around the world, anchored on a rich heritage in lubricants technology.

Currently ranked among the top 10, PLI is driving an aggressive business growth agenda to secure its position as a leading global lubricants company.

PLI works in tandem with Mercedes-AMG engineers to co-design the V6 hybrid Formula One engine and develops fuels, lubricants and functional fluids that power the Silver Arrows.

**Puesto**:
Precisamos por una baja de paternidad un Técnico de Asistencia Técnica junior. Dependiendo del Senior Technical Support se responsabilizará:
Proporcionar soporte técnico y asesoramiento desde la oficina a clientes, distribuidores (sector automóviles, industriales) y fuerza de ventas Petronas por teléfono, correo electrónico y otros canales de comunicación. Apoyar a otras funciones de la empresa (por ejemplo, marketing).

Sus funciones serán, en coordinación con el senior technical Support:

- Mantenimiento documentación interna (especificaciones productos, oportunidades en posibles clientes, etc)
- Gestionar la plataforma de análisis de aceite y formación a distribuidores en su uso
- Participar en la creación de materiales para formaciones técnica
- Participar en la recomendación de productos
- Dar soporte a Marketing en campañas, revisión de materiales, comunicaciones a prensa, etc.

Se ofrece plan de formación técnica para desarrollo profesional.

**Requisitos**:
Estudios superiores en una disciplina técnica (Preferiblemente Química o Ingeniería).

Se valorará experiência en asesoramiento a clientes.

Se valorará buen nível de ingles.

Se valorará conocimientos de lubricantes o productos similares

Contrato temporal por paternidad 1 año


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Technical Support Helpdesk Junior
Empresa:

Pli | Petronas Lubricants International


Gestor Incidencias En Ruta De Reparto | B-847

Descripción :Desde Grupo Crit estamos buscando un LiveOPS Specialist (turno de tarde) para formar parte de uno de nuestros clientes, necesitan incorporar en ...


Desde Grupo Crit - Barcelona

Publicado 11 days ago

Customer Solutions Engineer/ Sales Engineer - [Tq679]

Description Job Title: Customer Solutions Engineer Department: Professional Information Business Location: London or Barcelona About us: For more than 130 ye...


Desde Dow Jones - Barcelona

Publicado 11 days ago

Technical Support Cubic Spain - Cubic

We are looking for a Technical Support profile to join our organization in Barcelona, Spain, to provide support, promotion, and sale of CUBIC solutions, maki...


Desde Cubic-Modulsystem A/S - Barcelona

Publicado 11 days ago

- Busqueda Urgente Robotics Software Engineer – Cognitive Robotics | Y564

Eurecat is the main Research & Technology Organisation in Catalonia and the second largest private research organization in southern Europe. It brings togeth...


Desde Eurecat Technology Centre - Barcelona

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-09-29T08:48:06.607Z