Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Jefe De Obra - Instalaciones

Estamos realizando un proceso de selección de un puesto de Jefe de Obra para una empresa dedicada a la instalación y mantenimiento de edificios (climatizació...


Desde Laopiniondemalaga - Málaga

Publicado a month ago

Presupuesto Instalación De Toldo Para Terraza

Necesito un servicio de Instalar Toldos con las siguientes características:Tipo de servicio que se necesita con el toldo(s) Instalación¿Qué zona se desea pro...


Desde Cronoshare.Com - Málaga

Publicado a month ago

Presupuesto De Acometidas Eléctricas Para Instalación De Nueva Acometida En Piso O Apartam

Necesito un servicio de Acometida eléctrica con las siguientes características:¿Qué tipo de servicio necesitas? Instalación de nueva acometidaTipo de acometi...


Desde Cronoshare.Com - Málaga

Publicado a month ago

Presupuesto Para Instalación De Calentador De Butano

Necesito un servicio de Cambiar Calentador con las siguientes características:Tipo de trabajo a realizar sobre el calentador Instalación¿Quién suministra el ...


Desde Cronoshare.Com - Málaga

Publicado a month ago

Team Assistant - Marbella

Team Assistant - Marbella
Empresa:

Jobfinder Spain


Detalles de la oferta

Job Description Our client, a prestigious Real Estate Company in Marbella is looking to recruit an experienced Team Assistant.
The successful candidate will be well presented, speak English and Spanish and will have previous experience in a similar role.
    Requirements: ·         Fluent speaker of English and Spanish with any additional languages a bonus.
·         Excellent interpersonal and communication skills ·         Excellent MS Office and CRM computer skills ·         Ability to work in a fast-paced environment.
·         Problem-solving abilities and excellent organisational skills    Responsibilities: ·          Execute support to the Sales Director.
·          Liaise between the management team and external agents for different projects.
·         Support the Sales Consultants team.
·         Schedule and organize appointments and meetings.
·         Prepare presentations for clients.
·         Implement email marketing campaigns.
·        Recommend improvements in company processes and customer service.
·         Maintain and manage database.
      This is a full-time position and is an excellent opportunity to join a well-established company in the Costa del Sol.
Excellent work environment and competitive salary starting at €1,600 net plus bonuses .
Office based.
If you meet the above requirements and would like to apply, please send a copy of your CV in English and a current photo.
  Requirements Requirements: • Fluent speaker of English and Spanish with any additional languages a bonus.
• Excellent interpersonal and communication skills • Excellent MS Office and CRM computer skills • Ability to work in a fast-paced environment.
• Problem-solving abilities and excellent organisational


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Team Assistant - Marbella
Empresa:

Jobfinder Spain


Built at: 2024-09-08T08:13:44.426Z