Es requereix un/a Strategic Program Manager amb certificat de discapacitat mínim del 33%. S'ofereix contracte indefinit i jornada completa. Habilitats personals: -Habilitats de comunicació i lideratge -Planificació i organització (mentalitat estructurada) -Cooperació proactiva (desig d'aprendre i millorar) -Anglès (nívell alt) Aptituds tècniques: -Tenir un historial provat de gestió de grans programes complexos en les Indústries d'Integració de Serveis -Titulació oficial en ofimàtica o equivalent -Demostrar capacitat de lideratge -Experiència en la gestió de programes d'integració de fusions i adquisicions, amb habilitats de comunicació, tant escrites com verbals. -Comprensió conceptual de les plataformes de serveis i models de presentació. -Domini de les aplicacions Microsoft Office i Microsoft Project.
- Gestionar la planificació, desenvolupament i la execució dels programes i projectes assignats de l'empresa i el desenvolupament de nous negocis utilitzant els mètodes Program Management i Professional Project Management Professional, alineats amb el procés d'execució Iean Agile. -Realitzar investigacions i anàlisis per a donar suport a la presa de decisions i la planificació de les principals iniciatives estratègiques. -Crear calendaris i fulls de ruta adequades per a garantir que cada fase d'un programa estratègic es desenvolupi segons el que està previst. -Realitzar presentacions a la direcció i executius sobre les diferents fases d'un programa o cartera. -Gestionar els objectius de la feina, resultats de qualitat, els recursos, els riscs i altres activitats de gestió de programes. -Dirigir la contribució operativa al desenvolupament de propostes i activitats de desenvolupament empresarial a nívell de programa. -Supervisar una cartera o programa de projectes i garantir que es compleixin els requisits específics de l'empresa. -Gestionar el contracte executat i els aspectes financers dels projectes assignats, inclosa la revisió dels pressupost i despeses de l'estudi. -Mantenir i avaluar el progrés del programa mitjançant el manteniment de terminis i altres eines de seguiment/anàlisis. -Dirigir i garantir la coherència de la planificació de contingències i les estratègies de mitigació de riscs per a garantir l'èxit. -Impulsar la millora del rendiment, l'eficiència operativa i estratègies innovadores.
- Experiència 12 mesos. Experiència provada en gestió de grans programes complexos en Indústries d'Integració de Serveis (Programes de integració de fusions i adquisicions)
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- llicenciatura o enginyeria - informàtica-electrònica
- anglès (parlat superior, escrit superior)
- Competències / coneixements: Comunicació, lideratge, planificació, organització, cooperació.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 5833