direccions
**Perfil del lloc de treball Lloc de treball**: SECRETARIAT DE DIRECCIONS Funcions i tasques principals:
**Funcions inherents a recepció de l'área administrativa**: Primera recepció física d'entrada de persones a l'área, recepció telefònica de direcció, recepció i tramesa de correu físic.
Redistribució d'informació rellevant que arriba per via de correu electrònic genèric.
Efectuació del registre d'entrada i sortida de documents a la institució, així com vetllar per al seu seguiment.
Suport a l'organització de reunions més rellevants de les direccions d'àmbit, com poden ser: Reunions entre directius, convocatòries de les comissions que lideren, reunions amb els comandaments de cada àmbit o reunions rellevants amb interlocutors externs.
Suport a la gestió de cites internes i externes de les persones directives. En el cas de les reunions externes que es duguin a terme fora del lloc de treball, facilitació alhora d'elaborar les ordres de missió i els corresponents justificatius de dietes.
Tramesa de documentació oficial de les direccions que ho requereixin en forma i respectant la imatge corporativa. Entre altres: correspondència oficial.
Facilitació de la comunicació d'informacions institucionals per al correcte funcionament dels serveis, tals com gestió administrativa dels calendaris de guàrdies i allotjaments i habitacions de guàrdia.
Traducció de documents i presentacions oficials.
Accés a plataformes de missatgeria de l'administració del CatSalut i de la Generalitat.
Organització de l'arxiu informatitzat i de les carpetes compartides.
Suport, coordinació i suplència a les persones destinades a la secretaria de direcció.
Adhesió a la missió, visió i valors de l'hospital.
Altres dades d'interès:
Nacionalitat d'un país membre de la Unió Europea o Permís de Treball i Residència a Espanya.
**Aptituds i habilitats**:
Capacitat de treball en equip Dots organitzatives
Capacitat de priorització de tasques
Anticipació de necessitats davant d'esdeveniments previstos
Actituds
Escolta activa Pro activitat
Implicació i fidelitat a l'organització Discreció i confidencialitat Respecte
Predisposició
- direccions
Descarrega fitxer oferta
**Condicions econòmiques i laborals Tipus de contracte**: Indefinit Data d'incorporació prevista: Immediata, adaptable en funció de la vàlua de les Retribució bruta anual: Condicions laborals Sector Sanitari (Conveni SISCAT)
**Idiomes**: Català o castellà i francès. Anglès valorable. Ofimàtica:
**Ofimàtica a nívell usuari**: en especial word, excel, powerpointAltres coneixements
**Experiència laboral**:
Es valorarà experiència prèvia en tasques pròpies i específiques del secretariat de direcció i administració.