Secretaria De Direcció (Contracte De Substitució)

Detalles de la oferta

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l'habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d'acompanyament social, promocionant les capacitats i l'autonomia de les persones.Estem cercant una persona per cobrir una baixa mèdica de tècnic/a especialitzats en secretaria de direcció.FORMACIÓ:-Graduat/da / CFG Superior Administratiu/va i/o secretaria de direcció.FUNCIONS I TASQUES:Relacions Externes i Gestió de Contactes:Elaboració de la base de dades de contactes (proveïdors, clients) amb el suport de la direcció i el departament de comunicació.Atenció i programació de visites institucionals i reunions amb l'equip de direcció.Coordinació de les agendes i reunions de l'equip directiu.Gestió d'espais per a reunions internes i activitats generals de l'entitat.Recollida i canalització de les comunicacions de l'entitat amb interlocutors externs.Supervisió de l'equip de recepció i manteniment de les infraestructures.Suport a la Direcció:Preparació de plantilles i registres econòmics (pressupostos, matrícules, resums) per a la direcció.Suport en l'elaboració de documents, actes, informes i presentacions per a les reunions de la Junta i l'Assemblea.Registre de l'entitat en organismes oficials com Utilitat Pública, RELI, RESES, etc.Gestió de Subvencions i Licitacions:Seguiment dels calendaris de convocatòries de subvencions i licitacions.Preparació i tramitació de formularis electrònics per a sol·licituds de subvencions i expedients de licitació.Coordinació de la documentació amb els departaments tècnics i la direcció, segons les bases de les subvencions i plecs de licitació.Seguiment de les fases de sol·licitud i resposta a requeriments administratius.Preparació de la documentació per a la contractació en licitacions.Tasques Administratives:Registre i seguiment del disseny i aprovació de projectes, planificació i adjudicació de recursos.Altres tasques administratives assignades per la direcció.CONDICIONS:Contracte: Substitució Baixa IT.Jornada: completa (38,5 h/s).Horari de dos dies intensius de 8 a 18 h i tres dies de 8 a 14.45 h.Salari: 24677.8€ anuals bruts.Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Adv / Administration Des Ventes - Administrativo

**Dans le cadre du fort développement de notre activité, nous cherchons à renforcer notre département ADV.** Vos missions principales seront les suivantes: ...


Pact Informatique Iberica S.L. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Asistente De Comunicación

Fórum Café es la primera asociación que promueve y divulga la cultura del café en España. Nuestra misión es realzar la cultura cafetera y profesionalizar el ...


Fórum Café - Barcelona

Publicado 13 days ago

Cuiners, Auxiliar (Cuina Africana)

Nívell formatiu: Nívell formatiu mínim:PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA SENSE TÍTOL DE GRADUAT ESCOLAR O EQUIVALENT. Experiència en l'ocupació: 0 mesos Id...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 13 days ago

Recepcionista Asistente/A De Direccion

Buscamos un/a administrativo/a. Que sea proactivo/a y con ganas de incorporarse e involucrarse en un equipo pequeño en crecimiento para realizar tareas admin...


Revolu Bcn Xxi, S.L. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-29T07:54:49.700Z